#TestedTeam4UMNO : Pengenalan kepada manusia UMNO yang dilupakan...


#TestedTeam4UMNO membawa anda untuk memikirkan apakah yang dimaksudkan dengan perkataan itu.


PM Najib sejak mengambil tampok pemerintahan daripada Pak Lah telah menerima banyak ujian dan antara ujian terbesar yang dihadapinya adalah untuk mengembalikan kepercayaan orang Melayu terhadap UMNO.

Dalam menghadapi ujian tersebut, PM Najib bersama barisan utama pemimpin peringkat tertinggi dalam UMNO telah merancang pelbagai strategi untuk memastikan UMNO terus releven menjadi parti tunggal yang membela nasib orang Melayu.

Apakah ceritanya dan bagaimanakah kesudahannya?

Apa itu #TestedTeam4UMNO?... Apakah jasa #TestedTeam4UMNO? dan Siapa barisan yang dimaksudkan sebagai #TestedTeam4UMNO yang bersama PM Najib?...

Anda fikirkan dan komen, kita akan bincangkan dalam artikel yang akan datang.

1 comment:

NadiUMNO said...

apepun jgn lupa zaman paklah yg tidor2 pun bn raih 140 kerusi dewan rakyat. zaman najib dgn belanja puliuhan bilion ringgit utk membeli undi bn hanya dpr 133 kerusi. klu ini satu trend apekah malapetaka menanti bn dlm pru14? jgn angkoh dan ketakan ia mustahil. klu umno dpt 100 kerusi sekalipun tapi bn tewas pd pr ape gunanya? tlng jgn dikuda dan menguda dgn rubbish testedteam4umno ni. ketiga2 naib presiden sudah perform & deliver ke? ape KPInye? rata2 ahli umno akar umbi taknak sepupu presiden, mcm tuan tak tau!