PAS Bodoh Masih Persoal RM 100


Kali ini Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad pula menganbil giliran menyalahkan kerajaan kerana menyusahkan rakyat berkenaan program pemberian bantuan RM 100 untuk pelajar sekolah.

Buku "JINGGAY" Pakatan Haram gagal dilaksanakan bukan disebabkan kerajaan memerintah, kegagalan itu adalah disebabkan oleh mereka sendiri yang suka menabur janji walalupun mereka sendiri mengetahui dan mengakui yang mereka itu " APA Pon Tak Boleyyy".

Kegagalan menifesto mereka kian ketara terlihat di mata masyarakat apabila kerajaan yang sentiasa memikirkan nasib rakyat mengotakan apa yang dikata, kebolehan mereka mula dipersoal..

Maka, bermacam persoalan dan alasan diketengahkan untuk menunjukkan kesalahan kerajaan mengenai perlaksanaan program tersebut, mengapa sibuk sangat anjing-anjing PAS ini mempersoalkan sedangkan begitu ramai rakyat berterima kasih kepada kerajaan walaupun bantuan yang diberikan hanya RM 100.

Aku pulangkan semula kata Ustaz Idris Ahmad yang mewakili PAS, “Buatlah apa sahaja, insya Allah ini adalah khidmat terakhir untuk rakyat sebelum PRU 13.”

No comments: