ANJING DAP TAKDE KERJA NAK GAGALKAN KR1M


'Kedai Rakyat 1 Malaysia', adalah merupakan sebuah kedai yang berkonsepkan pasar mini yang menjual pelbagai barangan keperluan asas dengan harga yang rendah. Inisiatif ini lahir dari YAB Perdana Menteri Malaysia, Dato’ Sri Mohd Najib Tun Razak diatas keperihatinan beliau untuk meringankan beban rakyat berpendapatan rendah yang tinggal di kawasan bandar. Ini juga bertepatan dengan slogan “Rakyat Didahulukan” yang telah diilhamkan oleh YAB Perdana Menteri Malaysia.

Antara kelainan yang turut terdapat di Kedai Rakyat 1 Malaysia ini adalah menjual pelbagai barangan yang telah dibungkus semula dalam kuantiti yang lebih kecil dan sedikit bagi membolehkan pengguna yang berpendapatan rendah masih dapat membeli barangan tersebut berdasarkan pada kemampuan dan keperluan mereka.


Kini 'Kedai Rakyat 1 Malaysia' sudah terbukti keberkesanannya dan menjadi bualan rakyat Malaysia tetapi kerana itu juga ia tidak disenangi oleh anjing-anjing Pakatan Anak Haram, PAS, DAP dan PKR. Maka berbagai fitnah di tabur untuk merosakkan imej kedai tersebut.

Bayangkan betapa bodoh dan sempitnya pemikiran mereka yang menggelarkan dirinya sebagai pemimpin yang membela nasib rakyat?, kerana ketakutan yang amat sangat di atas kejayaan kerajaan memeberikan yang terbaik untuk rakyat mereka sanggup berbuat apa sahaja asalkan impian mereka tercapai.

Terbaru, Setiausaha publisiti kebangsaan DAP, Tony Pua mendakwa susu segar yang dijual di Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) dikatakan dicemari E Coli berdasarkan ujian makmal bebas yang dilantik Pakatan terhadap produk tersebut.Bagaimanapun, anjing DAP ini enggan mendedahkan kedua-dua makmal yang terlibat menjalankan ujian tersebut, tetapi menegaskan bahawa mereka boleh dipercayai. Pelik?...

Jika benar begitu, aku menganggap anjing DAP ini begitu prihatin tetang masalah sedemikian, jadi aku minta supaya Tony Pua pergi ke semua pasaraya dan kedai, ambil sampel dan buat ujian bagi mengesahkan kandungan barang tersebut.

Untuk ahli parlimen Kuala Selangor, Dr Dzulkefly Ahmad tak payahla menyibuk sangat dengan hal yang tak seberapa itu sebaliknya lihatlah rakyat kamu di KUALA SELANGOR yang telah lama dipinggirkan. Ambillah peluang terakhir berkhidmat sementara sisa-sisa pemerintahan masih ada.

Untuk Rakyat Malaysia, nilailah sendiri dan sni aku berikan link laman rasmi Kedai Rakyat 1 Malaysia untuk tatapan semua. Sekian..

http://www.kedairakyat1malaysia.com.my/ms/index.html

No comments: