PRK CHINI - ORANG KUAT WANITA UMNO.

Image may contain: 6 people, including Aemierulrizaki Rambli and Rosni Sohar, people standing

Dia kakak, dia pernah jadi bos saya, dia Datuk Rosni Sohar - Pen. Setiausaha Wanita UMNO Malaysia, Ketua Wanita UMNO Selangor, Ketua Wanita UMNO Hulu Selangor dan Adun Hulu Bernam, orang kuat Wanita UMNO.

Hari ini saya terjumpa dia bersama jentera perangnya. Saya pasti beliau ada banyak tugasan untuk dilaksanakan. Saya percaya kakak saya ini juga mahu pengundi luar Chini balik mengundi menangkan Calon BN.


Pengundi luar sebenarnya rasa selesa dan kata BN akan menang. Mereka kata tak perlu pulang kerana kita pasti menang. Ya, kita memang menang tapi kita nak majoriti maksimum. Sebanyak yang boleh. Jadi, kita pengundi luar kena balik. Berikan kemenangan besar kepada Calon BN.

Kita kena tunjukkan solidariti kita kepada Bossku Najib Razak selaku orang nombor satu UMNO Pekan.

Untuk kempen, saya percaya Datuk Rosni Sohar dan jenteranya akan berusaha membantu kemenangan Calon N23 Sharim Md Zain




No comments: