Ads Top

GEMPAR!! Mat Sabu Naik Gila lepas aku panggil dia BABI!!!



Kepada Yang Bawah Umur Dinasihatkan Untuk Tidak Melihat Video ini... Bahaya!!

Penyakit ini adalah dipercayai akibat kerosakan saraf kerana terlalu marah pada UMNO.

Oleh itu beliau bertindak mereka-reka cerita sesuka hatinya sehingga mengaku komunis adalah pejuang kemederkaan negara.

Gila ke tak?

4 comments:

mim said...

Klu lah dia betul2 sasau mcm ni...kurang lah sorang pengkhianat negara..Memang kelakar sangat..TErBAIK beb..

Anonymous said...

Terbaek apa bende??,, inilah perangai para penyokong UMNO, tak henti-henti dari politik fitnah dan lucah.. hentikan la segera..

mata hati said...

habis tu,nuar jubor main china doll,shamsidar main aiskrim anwar,azmin ali servis aiskrim dalam jamban tu xlucah ke sial...!!! sikit2 salah UMNO..babi punya PR..

Ray Ban said...

elok ler tu mat sabu dah kena sawan babi.. mintak dijauhkan manusia cmtu...jauhi PR segera kalau tidak nanti jenuh nak samak...

Powered by Blogger.