CINA BABI DAP Mengamuk dan Maki Penguatkuasa Sebab Serbu Rumah Maksiat Mereka


Ini adalah sebahagian adegan dalam Video CINA BABI DAP yang mengamuk ketika sebuan dijalankan ke atas pusat maksiat yang berada di Damansara Utama yang mana ADUN nya adalah DAP. Bangsa biadap ini semakin berani kerana ada kuasa lain yang bakal menyebelahi mereka.



Selain mengamuk CINA BABI DAP ni juga memaki hamun penguatkuasa dengan kata-kata kesat seperti "PUKIMAK" dan dengan lantang mengatakan "CONFIRM BN KALAH".

Apa sebenarnya tujuan menyebut "CONFIRM BN KALAH" dalam sebuan pusat Maksiat?

Apa kena mengena BN dalam serbuan Rumah Maksiat?

Tak lain dan tak bukan adalah kerana semua aktiviti haram seperti ini mendapat RESTU daripada Parti Yang menjadi Tuhan kepada PAS iaitu DAP.

CINA BABI DAP boleh berbuat sesuka hati mereka kerana pada mereka DAP sudah berkuasa dan CINA BABI DAP tak perlu takut dengan sesiapa kerana mereka adalah pemerintah dan MELAYU duduk bawah tapak kaki mereka!

Mana parti PAS Pukimak? taknak komen ke kat video tu? ..

Sorry la kalau PAS nak komen sebab DAP dan CINA BABI DAP adalah tuhan yang mereka sembah!! 

Agama Islam kepda Penganut Ajaran PAS hanyalah topeng untuk mereka mendapatkan undi dan terus menipu golongan yang taksub mahukan syurga.

Buktinya mudah.. ketika semua penghinaan dan kejian yang dilemparkan oleh CINA BABI DAP kepada umat Islam, PAS hanya mampu memandang dan bila ditengking oleh Tuhan mereka iaitu DAP, PAS terus menyebelahi tuhan Mereka!!!

Citer panjang pun tak guna!! korang bacalah selebihnya kat [KLIK SINI]

5 comments:

Jeepers Creepers said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin daripada Admin Blog Malaysia Heaven. Semoga Aidilfitri ini membawa seribu rahmat buat kita semua.

Aemierulrizaki said...

Selamat Hari Raya Tuan, Terima kasih.

Anonymous said...

Confirm cinabeng haramjadah jadi taik grade paling bawah, taik yg paling busuk dari sekian taik.

Anonymous said...

Di Bulan yang mulia ini, eloklah banyak beristighfar. Tak payah lah buat dosa lagi dengan mengatakan orang islam menyembah Cina Babi DAP. Tak manis dan tak islam langsong.

Aemierulrizaki said...

hahaha... bagi aku satu ayat yang paling sesuai yang membuktikan bahawa Orang yang ko kata Islam iti (merujuk kepada PAS) tidak menyembah CiNA BABI DAP?

Aku suka nak dengar orang PAS ni bercakap sebab dia dah tak ada tuhan selain DAP.

Apa sahaja yang DAP buat akan dipertahankan bermati-matian walaupun terpaksa membunuh bangsa seagamanya sendiri.

Apa lagi yang ada pada mereka selain ketaksuban untuk berkuasa memerintah negera supaya mendapat harta kekayaan yang banyak dan boleh berbuat apa sahaja yang dikehendaki.

Duit Ringgit dan Kuasa akan memberikan mereka apa sahaja dan adengan itu mereka sanggup melakukan apa sahaja walaupu terpaksa membodohkan bangsa dan agama meareka.

TUhan DAP akan memerikan mereka apa sahja tanpa larangan dan itu yang mereka kehendaki!!