Tokong Disembah, Allah SWT Disanggah Demi Politik, Kuasa & Harta - Dewan Pemuda PAS


Memang Sial Dewan Pemuda PAS bila sanggp membela Cina DAP Babi tapi kecam anak muda yang membela Islam.

Bayangkan bagaimana Parti yang kononnya membela Islam dengan bangga memuji Anak Cina Babi DAP sebaliknya menghina tindakan Anak Melayu Islam yang mahu membela Agamanya.

Demi Politik PAS telah melakukan pelbagai perkara termasuk menjual tuhannya dan kali ini hanya perkara kecil bagi mereka untuk membela Anak Cina Babi ini kerana mereka Tokong lebih Besar kuasanya Dari Allah SWT.

Berikut sebahagian keratan artikel dari sahabat:

Agama Islam hari ini sudah tiada nilainya apabila parti-parti politik yang mahu merampas negara dengan susaka hati mengunakan Islam sebagai perisai mereka apabila diserang dan menjadikan Islam sebagai teras untuk menghalalkan kemungkaran yang mereka lakukan.

Dewan Pemuda PAS Malaysia dengan rasa tiada segan silu telah mgeluarkan kenyataan dalam Harakah Daily berbunyi:

"Dewan Pemuda PAS Malaysia (DPPM) memandang serius kes seorang pemuda bukan Islam yang yang diculik, dikasari dan diconteng dengan kata-kata ‘saya hina Islam’ baru-baru ini.


Beliau tampil dengan menafikan telah menghina Islam, sebaliknya beliau menjadi mangsa oleh yang telah menangkap dan menconteng kata-kata tersebut di badannya untuk mengelirukan individu yang mahu membantunya.

“DPPM menganggap kejadian ini sebagai suatu jenayah yang tidak boleh diterima dalam masyarakat,” ujar Setiausaha DPPM, Khairul Faizi Ahmad Kamil."


Bagaimana sebuah Dewan yang menghimpunkan manusia-manusia yang islamnya setinggi langit tidak mampu untuk menyiasat perkara ini sebaliknya hanya mendengar kenyataan dari seorang "Keldai Judi" lalu mempercayainya dan terus menyalah orang lain.

Teruskan membaca [KLIK SINI]

1 comment:

Kuda Perang said...

Bingai xtahu nk ckp lg dh kpd pencacai2 sekular yang menculik budak cina ini. Bela Islam la sangat konon! Tp hukum Islam tolak tepi..