TIADA GENCATAN SENJATA...SERAH DIRI ATAU BERHADAPAN DENGAN SERANGAN!



RAKYAT MALAYSIA MENYOKONG PENUH KEPUTUSAN INI!

UPDATE TERKINI INSIDEN LAHAD DATU: 

Tawaran gencatan senjata pengganas Sulu ditolak! Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi menegaskan tawaran gencatan senjata pengganas Sulu tidak diterima kerajaan Malaysia kecuali semua mereka menyerah diri tanpa syarat.

 "Jangan percaya dengan tawaran gencatan senjata oleh Jamalul Kiram. Demi kepentingan rakyat Sabah dan seluruh rakyat Malaysia, hapuskan dulu semua militan," - Dalam tweet terbaru beliau!

MyMassa: MyMassa menyokong 100% keputusan ini, setelah apa yang terjadi. setelah membunuh pasukan keselamatan kita dengan kejam. Tidak ada istilah gencatan senjata. Tidak ada syarat yang perlu dipatuhi. Satu sahaja yang pengganas sulu ini perlu lakukan!

SERAH DIRI ATAU BERHADAPAN DENGAN SERANGAN!

Kenapa Malaysia menolak tawaran gencatan senjata? Malaysia bukan berada dalam situasi berperang dengan pengganas sulu. Pasukan Keselamatan kita hanya mempertahankan kedaulatan Negara Malaysia!

2 comments:

Anonymous said...

Jangan CEASE FIRE. Belasah saki-baki yang ada habis-habisan. Tunjuk KEKUATAN ANGKATAN BERSENJATA MALAYSIA supaya lain kali mereka beringat sikit sebelum mencabar kesabaran Malaysia. Kita sudah 4 kali melanjutkan tempoh rundingan secara damai oleh kerana sesama Islam, tetapi mereka telah mengkhianati kita dengan membunuh para anggota keselamatan kita pula dengan berpura2 mengangkat bendera putih untuk dijadikan sekadar umpan.

Anonymous said...

Saudara dan saudari yang dikasihi ke dalam Dhamma

Kami ingin memaklumkan kepada semua penganut Buddha di Malaysia tentang Datuk YIP KUM FOOK yang merupakan presiden KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI, Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur. Orang Buddha perlu mengikut banyak peraturan sila, tetapi YIP KUM FOOK tidak ada sebarang peraturan sila dalam agama Buddha, ia sangat memalukan kepada orang ramai

Juga, dia memanggil polis untuk mengganggu Sami Buddha di kuil. Menambahkan dia menipu wang Rm20,000.00 Sami Myanmar (Ven. Nandiya) tidak pernah membayar balik, ramai orang tahu mengenainya.

Sebaliknya, Datuk YIP KUM FOOK ini tidak malu dan segan terhadap penganut Buddha atau Buddha, dia berpendapat, dia seorang yang sangat berjaya, juga dia kotor dalam politik MCA.
Terima kasih banyak-banyak dan tolong kongsikan dengan semua
Encik Fong, Kajang
Diterjemahkan oleh Dr. Chew