Sampai Tecekik PANADOL Sebab Nak Pusingkan Sampai Tebalik 7 janji Najib Pada Rakyat Kelantan


Semakin hari semakin terpancar ketakutan dan kengerian yang amat sangat puak pakatan haram terhadap 7 janji yang telah dibuat oleh YAB Perdana Menteri Najib Razak kepada rakyat Kelantan.

Walaupun pekara itu telah berlalu beberapa hari tetapi sehingga kehari ini media pembangkang dan Harakah masih tidak berhenti mengutuk janji yang dibuat oleh Perdana Menteri tersebut.

Perkara ini berlaku disebabkan janji yang dibuat oleh Perdana Menteri telah memberikan satu kesan besar dan harapan baru kepada rakyat Kelantan dan ini telah diterjemahkan dengan kehadiran puluhan ribu rakyat yang hadir pada program tersebut.


Mereka semua telah tersedar dari pukauan PAS yang selama ini menjanjikan berbagai perkara tetapi perlaksanaanya hanya berjaya meletakkan batu asas dan papan tanda perasmian selain papan tanda iklan.

Ini berlainan dengan apa yang dilakukan oleh Kerajaan barisan Nasional (BN) yang sentiasa menunaikan apa sahaja menifesto dan janji yang dibuat sepanjang pemerintahannya.

Rakyat Kelantan bukan seperti dulu boleh ditipu dan diperbodohkan, mereka kini mahukan perubahan dan mahu nasib mereka dibela dan yang paling penting pemerintahan yang boleh membela dan memelihara Agama Islam.

PAS tidak layak memerintah Kelantan dan Negara Malaysia kerana PAS hanyalah sebuah parti pelacur yang sanggup melacurkan apa saja untuk berkuasa dan dan memuaskan nafsu syaitan dalam diri.

Selamat tinggal PAS... Selamat Kembali BN ke Tanah Cik Siti Wan Kembang....

**Kepada Semua Penulis Pakatan Haram jangan sampai tecekik PANADOL ye sebab nak fikir camana lagi nak pusing bagi janji DS Najib ni tebalik ... heheheheheh...

No comments: