ABU MAYAT CHIN PENG PULANG KE MALAYSIA - KEMENANGAN BESAR UNTUK KOMUNIS GENERASI BARU



"Timbalan Menteri Dalam Negeri, Azis Jamman dilaporkan Harian Metro mengesahkan pihaknya tidak menerima sebarang permohonan membawa pulang abu mayat Chin Peng ke negara ini selepas kerajaan menetapkan keputusan mengenai larangannya sebelum ini."
"Beliau dipetik berkata KDN bertegas dengan larangan kerajaan sebelum ini untuk tidak membenarkan abu mayat Chin Peng dibawa balik ke Malaysia. Jelasnya, kerajaan kekal dengan dasar melarang abu mayat Chin Peng dibawa masuk sebagaimana diputuskan sebelum ini dan akan menyiasat kesahihannya."

KDN dikatakan mahu menyiasat perkara ini tetapi kita sebenarnya sudah tahu apa keputusannya kerajaan PH iaitu sama seperti kes-kes rasuah, pembunuhan, skandal dan penyalahgunaan kuasa termasuk ekstrimis keganasan. Mereka akan melepaskan atau memurtarbelitkan isu dan fakta hingga rakyat lupa apa yang telah berlaku.


Tidak mampu saya tuliskan di blog ini tentang keganasan dan kezaliman komunis ini. Hanya orang tua kita dan pasukan keselamatan sahaja yang tahu apa yang komunis ini lakukan. Tapi malang bagi kita yang sayangkan negara apabila kita ada kerajaan yang begitu lemah, tidak menghormati jasa pejuang-pejuang yang telah berkorban nyawa untuk keamanan negara ini.

Hasilnya ialah kerusi empuk, pejabat, kereta besar dan gajii puluhan ribu yang dinikmati oleh menteri-menteri kerajaan hasil dari pengorbanan pasukan keselamatan yang menentang komunis. 

Tapi apakan daya kerana kerajaan yang ada hari ini adalah kerajaan komunis berkolar putih yang tidak membawa senjata tetapi berjaya menduduki kerusi kerajaan dengan tipu daya dan memperbodohkan segelintir orang Melayu pembelot pengkhianat seperti Mahathir Firaun yang kini menjadi orang suruhan.

Pulangnya "abu mayat" ini ke negara kita merupakan kemenangan besar komunis DAP yang menguasai kerajaan. Tiada apa lagi yang boleh menghalang mereka. Rakyat tak akan sedar betapa bahayanya mereka ini sehinggalah nanti dihalau dari bumi tanah tumpah darah kelahiran mereka sendiri.

Untuk pasukan keselamatan (Polis dan Tentera), ucapan tahniah kepada kalian semua kerana hasil undian menumbangkan kerajaan terdahulu berjaya mengangkat komunis menjadi kerajaan. Tabik hormatlah komunis yang membunuh datuk, nenek moyang kita dahulu. Itupun kalau kalian ada perasaan patriotik-lah dalam diri. Jika tak ada lupakanlah dan makan sahaja gaji yang dibayar oleh komunis itu.

Maaf, saya bukan mahu menunjuk hebat tetapi saya sedih melihat pasukan keselamatan yang sejarahnya dahulu bertumpah darah menyelamatkan negara hingga dibunuh, dibakar hidup-hidup tetapi hari ini sukarela menjadi hamba kepada komunis itu juga.

5 comments:

Anonymous said...

Boss Patriot arshad Raji Tak nak komen apa2 ke...

PDTM said...

Dia anjing Komunis DAP celaka bos. Yang tu tak boleh dipanggil patriot. Panggil dia anjing komunis.

Anonymous said...

Ada agama yang menjadikan abu orang mati untuk dicalit didahi, berjuring2, ada pula agama yang menyuruh supaya abu orang mati itu dibuang kedalam hutan2, belukar2 atau dibuang ke dalam laut.

Apa2 pun bagaimana kaedah menggunakan abu orang mati tersebut samada dicalit kedahi atau dibuang bergitu sahaja adalah hak agama masing2.

Apa yang penting sekarang rakyat menunggu apa komen orang nombor satu kementerian pertahanan, Mat Sabu berkenaan isu ini? Apa kata Mat Sabu?

Anonymous said...

Abu Analtunya juga dikatakan hilang dalam semak samun, belukar2, ditinggalkan begitu sahaja disebuah hutan di Shah Alam.

Salam simpati!

Anonymous said...

Please share and forward to all friends

We would like to inform everyone about YIP KUM FOOK, president of SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, Taman Desa Jaya, Kepong, YIP KUM FOOK has never embarrassed people about him always lying, cheating, insulting Buddhist teachings, etc.

Recently a lot of people are talking about his character, before this he was a truck driver who sends furniture everywhere, then he studied law courses at some universities but we don’t know he studied courses or not because he doesn’t know law, he deceives people. everywhere. and how lawyers can deceive people without fear of the law

Hope everyone should care about this name YIP KUM FOOK (LAWYER OR MCA GOMBAK CHAIRMAN AND PRESIDENT OF SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE), also needs to be shared and forwarded to all. If you make a mistake, you will lose everything, this man or YIP KUM FOOK is very dangerous and his son (YIP JIUN HANN) is also the most dangerous.

By KOK MENG, KEPONG
Translated by Dr. Chew