Pendedahan: Kera Di Hutan Di Hutan Disusukan, Anak Di Rumah Mati Kelaparan..


Aku tiada niat untuk menyinggung sesiapa apatah lagi untuk mengkhianati kerajaan yang selama ini amat berjasa kepada aku yang aku anggap paling terbaik hingga kini dalam menentukan hala tuju negara.

Tujuan aku menulis ini adalah untuk mendapatkan penjelasan dan pencerahan yang secerah-cerahnya tentang masalah dalaman yang menlanda BTN ini disebabkan oleh Ketua Pengarahnya yang tidak telus.

Mungkin bagi sahabat-sahabat yang sayangkan kerajaan, ini bukanlah masa yang sesuai untuk kita membincangkan hal ini tapi bagi aku pula jika tidak dibincangkan sekarang mahu dibincangkan bila lagi?

Aku lihat terlalu hebat kuasa yang ada pada Raja Arif ini sehingga sekarang dia buat tak tahu saja tentang semua tuduhan yang dilemparkan padanya seolah-olah dia tidak bersalah.

Aku ingin tegaskan disini jika perkara ini tidak diambil berat dalam musim pilihanraya yang makin hampir ini mungkin boleh memudaratkan kerajaan jika tidak dipantau sebaiknya.

Dan kali ini lagi pendedahan dibuat (BACA SINI) tentang beliau.

Aku tahu ramai yang marah sebab aku masih menulis tentang Raja Arif ini tapi bagi aku ianya hanyalah sekadar tulisan dari hati aku.... So kalu nak marah-marahla.... 


Mohon Pencerahan......

No comments: