Hadi Awang Mintak 1 Jam Masuk Dalam BESI, Nik Ajis Bagi 25 Jam Bukak Pejabat Batu



Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang meminta diberi peluang membuat penjelasan hanya satu jam (1 Jam) secara siaran langsung selepas diserang beratus-ratus jam.

Kasihan pula melihat Presiden PAS ni bila terpaksa merayu meraih simpati untuk "MASUK DALAM BESI" bagi menjelaskan tentang AMANAT SESAT yang telah dikeluarkannya lama dahulu. 

Punyelah muka tak malunye Tuan Presiden  PAS ni bila dia kata "BESI" tak boleh pakai dalam kes Anwar Ibrahim tapi dalam kes nak menyelamatkan nyawa politiknya sanggup pulak dia merayu untuk masuk ke dalam "BESI" kononnya untuk menjelaskan keadaan yang sebenar.

Bagi aku keadaan sebenar yang patut dijelaskan ialah bagaimana untuk membawa kembali kumpulan yang telah disesatkan oleh amanat tersebut hinga membawa perpecahan yang amat dasyat kepada umat islam di Malaysia.

Tetapi...

Lain pula ceritanya dengan Tok Guru Nik Ajis yang nak bagi 25 jam pulak untuk buka pejabatnya kepada orang awam.

Tujuan pejabat itu dibukak sampai 25 jam adalah untuk disiasat. Mengapa beria-ia sangat sampai nak bukak berpuluh jam semata-mata nak jawab isu.

Mengapa tak bagitau bukak pejabat untuk bantu rakyat Kelantan yang merempat?.. yang ditenggelamkan dek air? yang tak dapat pembelaan? dan yang teraniaya di bawah pemerintahan Kerajaan PAS.

Inilah 2 manusia yang hipokrit dan sombong! semata-mata nak selamatkan nyawa politik sanggup sampai nak mintak masuk "BESI" yang dihina dulu dan yang satu lagi sanggup bukak pejabat untuk jawab isu yang telah memalukannya.

Mana dia pembela nasib rakyat?.. mana pembela agama?.. jawapannya tiada!

Yang ada hanyalah manusia durjana yang pentingkan diri dan poket sendiri!!

Tuuiihhhhhh!!!!!

No comments: