UMNO UNDANG PERPECAHAN BESAR UNTUK SELAMATKAN SEKUMPULAN KECIL PPBM


Kempen kita sahabat, hancurkan diamana saja PPBM bertanding samada disokong MN atau ditolak MN. PPBM wajib dihancurkan kerana mereka adalah celak pengkhianat yang menikam UMNO ketika UMNO berada dalam keadaan paling lemah.

UMNO disepak terajang, diludah dimaki dicaci dengan kaki tangan diikat. Mereka adalah pengkhianat bacul pengecut yang memukul orang dengan tangan terikat.


Mereka tubuhakn parti untuk hancurkan UMNO, untu bunuh dan hapuskan UMNO. Hari ini mereka tersepit dan mahu bersekutu dEngan UMNO.

Kita terlalu sayangkan UMNO hingga kita menerima sahaja apa kata pemimpin atasan. Untuk kali ini kita wajib menentang untuk mengajar mereka bahawa untuk sekali ini dengar kata akar umbi.

Yang gila kemaruk mahu bersatu dengan PPBM adalah mereka yang mencari peluang, mencari makan, mencari projek, mencari lubang kuasa dan kedudukan. Usah bicara pasal perjuangan keeana yang betul-betul berjang adalah ahli parti yang tidak mempunyai jawatan.

Tanya mereka.. adakah mereka mahu PP celak dibawa masuk sebagai sekutu UMNO??

Jangan undang perpecahan lebih besar untuk menyelamatkan sekumpulan kecil pengkhianat PPBM celaka yang tiada nilai langsung!!

Kalau mahu bersatu bubarkan PPBM!!!

No comments: