TUBUH SEKRETARIAT HALANG JUAL BANGUNAN UMNO SELANGOR


Keputusan untuk menjual bangunan UMNO Selangor telah diputuskan dalam mesyuarat khas yang diadakan baru-baru ini yang dihadiri Ketua-ketua UMNO bahagian negeri Selangor  di De palma Inn Shah Alam.
Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Mat Nadzari Ahmad Dahlan dan barisan ahli jawatankuasa bersama ketua-ketua UMNO bahagian dikatakan telah mencapai kata sepakat menjual bangunan yang terletak di Seksyen 14 dengan harga RM40 juta. 
Bagaimanapun keputusan itu ditentang oleh ahli akar umbi yang tidak mahu bangunan yang menjadi simbol kebanggaan UMNO Selangor itu dikuburkan untuk kepentingan peribadi pemimpin tertentu yang kesempitan wang.
Ahli UMNO berpendapat usaha untuk menjual bangunan tersebut hanyalah sebagai jalan untuk pemimpin-pemimpin dalam UMNO Selangor mencari pendapatan mudah dan memperoleh wang bagi menyambung kehidupan cara hidup mewah, membayar kereta besar, membiayai hutang-hutang peribadi dan menanggung perbelanjaan sosial yang tinggi.
Oleh itu, sekumpulan ahli UMNO dikatakan telah menggerakkan langkah untuk membentuk satu sekretarait bagi menghalang penjualan bangunan tersebut. 
Kumpulan itu dikatakan sedang mengumpul maklumat dan orang-orang yang mampu mengambil tindakan untuk "kaveat" bangunan tersebut sebagai usaha menyekat sementara urusan penjualan hingga satu cara dapat difikirkan untuk menyelamatkan bangunan UMNO Selangor. 
Marilah sama-sama kita meyokong tindakan kumpulan tersebut agar kita dapat menghentikan tindakan-tindakan menyamun harta UMNO untuk kepentingan peribadi.


1 comment:

Unknown said...

As reported by Stanford Medical, It is really the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh 42 lbs less than us.

(Just so you know, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and EVERYTHING about "how" they eat.)

P.S, I said "HOW", and not "what"...

Tap on this link to reveal if this easy test can help you unlock your true weight loss possibility