Mahathir Wajib Bertanding di PRK Sungai Besar dan Kuala Kangsar

Ikrar Mahathir untuk mengalahkan calon BN PRK Sungai Besar dan Kuala Kangsar sebenarnya adalah baik untuk sistem demokrasi politik hari ini.
Dengan ketumbukan Tentera Penyembah Mahathir yang ada ditambah dengan bantuan pihak musuh UMNO beserta dengan sokongan rakyat jelata berjumlah lebih 1 juta dalam bentuk tandatangan seharusnya Mahathir dan Mukhriz bertanding di kedua-dua PRK ini adalah dialu-alukan.
Saya yakin dan pasti dengan kekuatan yang Mahathir ada ini bukan sahaja dapat mengalahkan BN nanti tetapi ia akan menjadi tanda aras penolakan pengundi terhadap BN di PRU 14 nanti.
Mahathir telah membuktikan keunggulan gerakan menumbangkan Najib di Sarawak dengan keputusan kalah besar Pakatan Pembangkang di tangan Adenan Satem. Hebat bukan.
Buktikannya di Sg Besar dan Kuala Kangsar! Ayuh Penyembah Mahathir!! Buktikan Tuhan kamu berkuasa!!

2 comments:

Anonymous said...

Madey bukan lagi ahli UMNO dan dia tidak ada pengaruh & kuasa lagi. Dia bukan CASH IS KING style of politic. Bila2 je Polis boleh dakwa & tangkap kerana menghasut rakyat tapi belum buat lagi. Umur sudah mencecah 90 tahun, bila2 je Tuhan akan jemput beliau. So apa yg rejim Najib nak takut....

Anonymous said...

Awat cai najib mengelabah sakan bila Tun bersuara? Goyang ehhh? Hahahhahaha....sarawak tu pun kot letak gambar najib mau telungkup tu....hahahahhahah....xpelah...xlama pun lagi 2 tahun jer....tunggu pilihanraya nti....peringatan untuk umno, gelombang anti najib akan bertukar menjadi gelombang anti umno sekiranya umno berterusan tunduk mengendong biawak hidup....