PPUM Online Ada 46,435 Like dalam Masa 3 Hari!!! Wow!! @Ibdil Memang Hebat sebab Dapat Beli banyak Like!! Tahniah @Khairykj


Hebat!! Tahniah kepada PPUM Online yang hari ini 31/01/2014 jam 6.12 petang dengan umlah like page sebanyak 46,435. 

Aku sebenarnya tak tahu siapa yang operate page ni tapi kalau ikut media mungkin +Ibdilillah Ishak si Presiden Biro Media Baru PPUM kot.

Menarik tapi aku pelik dan teruja bagaimana kehebatan +Ibdilillah Ishak begitu teserlah dengan berjaya mendapat jumlah like sebanyak 46,435 itu tak sampai sebulan..(sebenarnya 3 hari) tapi takpe kita bersangka baik kita bagi la sebulan.. Lihat gambar di bawah..



Tapi ada yang lagi menarik daripada itu.. Setelah beberapa bulan berlalu akhirnya Presiden Biro Media Baru PPUM telah berjaya membina Website mereka sendiri dan ini adalah satu pencapaian yang amat-amat boleh dibanggakan oleh YB Khairy KJ selaku Ketua Pemuda UMNO Malaysia merangkap Menteri Belia dan Sukan Malaysia.


Lihat gambar di atas dan anda akan tahu bagaimana untuk pergi ke website tersebut. Klik saja pada link itu dan anda akan dibawa terus ke website Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia seperti gambar di bawah..


Yaaaa.. itu dia website PPUM Online!! hebat semuanya hitam dan ada tulisan kecik Coming soon. Thank you.

Mungkin diorang belum cukup duit nak buat... yang page tu mungkin diorang beli like pakai duit sukarelawan "tong-tong" hahahaa..

Aku sampai hari ini menanti tingkah-laku, perbuatan, tindakan +Ibdilillah Ishak mengotakan janjinya entang penjimatan Maha Hebat dalam PPUM.

YB Khairy KH kalau nak nampak bodoh sangat teruskanlah "TERNAK" budak +Ibdilillah Ishak tu..

**Lupa nak cakap plak...  46,435 Likers takan posting korang ada 2-3 like je? takde share ke grafik hebat korang tu?.. atau mexican, indian, african, american, filipino tak faham apa korang tulis?...


Lagi satu.. aku tak tuduh ko beli.. aku tanya betul ke ko beli?
#MohonPencerahan Bos....

No comments: