Mat Taib Sudah Jadi Sekutu Kumpulan Cina Babi DAP Selangor Yang Nak Kafirkan Rakyat Selangor!!!


"Tiba-tiba isu kalimah Allah, Umno dilihat sangat Islamik. Yang ini kononnya Islamik yang lain tidak pula Islamik.

PAS tidak boleh ikut cara Umno main gila-gila apabila menghadapi satu-satu isu. Sebenarnya pendekatan PAS berpandu kepada al-Quran dan Sunnah adalah tepat sekali." - Mat Taib

Makin hebat sokongan terhadap penggunaan Kalimah Allah oleh kristian di Malaysia dan kali ini dari bekas Menteri Besar Selangor yang kecewa.



Mat Taib bcakap pasal pendekatan PAS berpandukan Al-Quran dan Sunnah tapi adakakah tindakan mereka menganjurkan konsert Heavy Metal dalam Muktamar PAS mencerminkan apa yang dikatakan beliau?

Jangan Double standard la boss!!!

Lu orang arr cerita serupa anjingg!!!

Sekarang ceritanya Lu orang sanggup jual agama dan Tuhan kerana Kuasa, Puki dan Harta dan Orang yang Lu tuduh tu cuba pertahankan apa yang Lu orang nak jual la bangang!!!

Bagi aku mudah! kalau Cina DAP Babi Selangor nak perang kita kasi dia perang!! Kita hancurkan Selangor sepertimana Kumpulan Munafik PAS yang nak hancurkan Selangor kerana gila Puki!


1 comment:

Anonymous said...

Tahilah Mat Taib. Zaman Mat Taiblah tanah2 kosong langsai....... kan zaman Mat Taib jadi MB. Ha ha ha tak cukup anak almarhum Sultan Selangor pun kau kebas..... kahwin senyap2 saja. Satu Malaysia tau Mat Taib. Dah lah Mat Taib. Cukuplah jangan berpolitik. Cukup dah kamu melacurkan politik. Hari ini kamu melacurkan diri kamu dengan PAS. Gila!