PARTI KEADILAN RAKYAT Cuba Pertahankan ANAK CINA BABI Alvin dan Vivian



Cina Babi dah mula nak backup Cina Babi dan kali ini Babi betina ini datang dari Parti Keadilan Rakyat (mengikut logo pada bajunya).

Apa tujuan Babi ini menjual nama yang ditunjukkan pada kad itu? sudah tentunya untuk membela nasib BABI Alvin dan Vivian yang kini dalam tahanan polis kerana menghina agama ISlam.

Apa yang aku persoalkan disini ialah apa kaitan Parti Keadilan Rakyat dengan Anak Cina Babi yang menghina Islam itu?

Adakah Parti Keadilan Rakyat Pimpinan Anwar Ibrahim terlibat dalam rancangan untuk menghina agama Islam ini?

Jika tidak terlibat apa tujuan Anak Cina Babi yang memakai baju Parti Keadilan Rakyat tersebut berbuat demikian pada waktu puncak yang boleh mencetuskan huru-hara agama pada bila-bila masa sahaja?

Ini bukan kebetulan tetapi adalah perancangan rapi Pakatan tersebut untuk menjtuhkan agama Islam seterusnya merampas negara ini.

Menjadikan BABI MAKANAN HALAL UNTUK BERBUKA PUASA tiada kene mengena dengan Soi Lek atau nama yang disebutkan.

Barangsiapa yang mempertahankan Anak Cina BABI Alvin dan Vivian boleh dianggap musuh islam sekarang dan wajib dihapuskan!!!!

Islam bukan barang mainan dankalau nak main aku boleh tunjukkan jalan permainan yang sesuai untuk permainan yang Anak Cina Babi ini mahu mainkan!!!

Jika Parti Keadilan Rakyat tidak terlibat sila beri penjelasan apa tujuan Anak Cina Babi yang memakai baju berlogo PKR itu berbuat demikian!!!

1 comment:

Anonymous said...

Uwahhh hebatnya blogger ni pertahan Islam tapi dengan nafsu amarah menyala nyala..tapi tak pula bela yerhahad orang orang yang nak tegakkan Hukum Hudud? senyap sepi malah sokong pula orang orang berkuasa menolak Hukum Islam...bela la Hukum Islam sebagaimana ko marah berapi berapi kepada orang yg ko anggap hina agama kau tu...Cara ko mengeluarkan kata kata dan bahasa yg diluar kesopanan Melayu adalah hasil dasar pendidikan UMNO sepanjang 60 berkuasa memahami agama ko sebagai adat dan perhiasan hidup bukan sebagai cara hidup Islam sepenuhnya tapi mengambil hukum rekaan manusia
sebagai panduan hidup..ko telah terlepas pandang balik lah kepada Islam penuh sedang orang2 Keristian yang derhaka kepada Nabi Isa pon telah kembali kepada Allah dengan menerima Islam yg dibawa Nabi Muhammad saw sejak akhir2 ini...