1 Malaysia Yang Berjaya

Assalamualaikum sahabat-sabahatku sekalian...

Aku baru je balik kursus di Port Dickson selama 3 hari 2 malam, walaupun agak letih aku nak jugak tulis kat blog aku ni walaupun pendek.

Bekenaan tajuk yang aku hari ni iaitu " 1 Malaysia Yang Berjaya", aku mengajak sahabat-sahabat aku berfikir sejenak dan bayangkan bertapa berjayanya Produk-produk 1 Malaysia ini sehinggakan pencacai-pencacai "Pakatan Pembangkang" terpaksa berhempas pulas memutar belit segala isu untuk menidakkan kejayaan tersebut.

Dek kerana tiada langsung yang boleh dipertikaikan maka berok-berok Pakatan Pembangkang ini terpaksa menggunakan isu-isu peribadi bagi melemahkan kepimpinan kerajaan, berbagai fitnah dilemparkan kepada pimpinan negara tetapi ianya berjaya di tangkis oleh pejuang-pejuang kerajaan yang tak pernah menyerah kalah.

Aku juga difahamkan dek kerana kegagalan berok-berok belaan "Pak Liwat" ini memutarbelitkan isu, maka di khabarkan ramai diantara mereka ini telah menjadi gila, muntah darah, parkinson dan berbagai lagi penyakit misteri.. Hahahaha.

Disini aku bagi skit info tentang beberapa produk 1 Malaysia yang telah dilancarkan oleh PM kita,

KEDAI IKAN RAKYAT 1MALAYSIA (KIR1M)

SKIM AMANAH RAKYAT 1MALAYSIA

AMANAH SAHAM 1MALAYSIA

MENU 1 MALAYSIA

KEDAI RAKYAT 1MALAYSIA

PERBADANAN PROGRAM PERUMAHAN 1MALAYSIA (PRIMA)

SENAM SENI 1MALAYSIA

BATIK 1 MALAYSIA

TASKA 1MALAYSIA

KLINIK 1MALAYSIA

SUSU 1MALAYSIA

Tak Percaya? ..Percayalah anda akan pasti percaya satu hari nanti bahawa Gagasan 1 Malaysia yang diasaskan Oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd. Najib Tun Razak merupakan satu gagasan yang terbaik yang akan membawa kemakmuran dan kesejahteraan kepada rakyat Malaysia. Insyaallah.

No comments: