MAHATHIR TIDAK DIJEMPUT KERANA DIA HANYA MACAI DAP


Selepas duduk sebaris dan sepentas pada beberapa majlis, tiba-tiba Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) tidak pun dipelawa menghadiri persidangan tahunan DAP di Shah Alam minggu depan.

Mukhriz Mahathir kata tiada sebab untuk PPBM bersikap dingin, berseteru atau merajuk. Katanya tak kisah jika PPBM tak dijemput.

Kisah sebenar bukanlah pasal tak dijemput tetapi sebab Setiausaha Organisasi DAP, Anthony Loke, berkata tindakan itu diambil kerana PPBM bukan sebahagian daripada komponen HARAPAN.

Kata Anthony, menjadi tradisi DAP hanya menghantar jemputan kepada pemimpin parti yang membuat gabungan dengan mereka di peringkat kebangsaan.

Jadi, kisah tak merajuk atau tak kisah tiada kena mengena kerana sebab utamanya DAP pun tidak ‘Kebulur’ nak mengajak Mahathir atau Muhyiddin dalam persidangan itu. DAP tak perlukan mereka cuma PPBM yang terhegeh-hegeh.

Mahathir dan Muhyiddin hanyalah kuli, hamba abdi DAP untuk membuat perpecahan Melayu kian besar. Mahathir amat perlukan bantuan DAP kerana mereka tiada sokongan dan DAP sanggup ambil mereka sebab nampak sangat mereka terdesak.

Kalau Mahathir kuat dia tidaklah terhegeh-hegeh nak turun dalam himpunan BERSIH. Dia nak tarik sokongan siapa dalam himpunan tu?. Semua yang hadir itu pengikut DAP, PKR, PAN dan PAS, PPBM mana ada pengikut.

Kerana itu parti PPBM ini dianggap parti paling lawak. Jentera mereka promosi Mahathir kalah Tuhan tapi bila bab sokongan terpaksa jilat DAP.

Paling bodoh bila dah buat macam-macam dengan DAP tiba masa persidangan tak dijemput. Bodoh ke tak?

Mahathir tidak dijemput kerana dia hanya Macai DAP, dia bukan pemimpin yang setaraf dengan kepimpinan Pakatan HARAPAN.


2 comments:

Anonymous said...

Cerita pasal Shamsher Singh Thind DAP MENGGELAR Mahathir sebagai Bapa Ayam

Saya rasa sampai kini masih belum kedengaran mana-mana pemimpin Parti Bunga yang kehadapan untuk membela Mahathir.

Kena adalah dikalangan Parti Bunga seperti Mukhriz, anak Mahathir yang mana sepatutnya kena buat macam anak Tajudin yang mengamok kat Parlimen. Walaupun kena tangkap tapi dia dah tunjukkan sikap Anak Jantan. Tabik.....

Apatah lagi DAP sekor ni, lagilah nak kena tunjuk Anak Jantan.

Lepas tu si Mukhriz boleh kata tak pe la DAP tak jemput Parti Bunga. Jelas, Mukhriz seorang pengecut@takde telur

Sporttoto 4d said...

DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI - >>>>KELIK DI SINI <<<<<

Powered by Blogger.