Mesti Baca!! YDP Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS) Rupanya Anjing DAP?


Memang rasa amat bangga apabila menjadi wanita pertama yang menyandang jawatan Yang DiPertua (YDP) Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS) dan yang pertama di Negeri Selangor.

Bukan mudah bagi seorang wanita merampas jawatan yang selama ini dimonopoli oleh golongan lelaki, dan semestinya wanita yang menyandangnya ini bukan calang-calang orangnya, kalau tidak punyai cukup ilmu dan keberanian masakan beliau dapat menaiki tahta yang ramai orang mengimpikan untuk berada disitu.

Sudah puas dengan cerita bangga, mari kita pergi ke cerita yang lebih membanggakan iaitu berkenaan cadangan Majlis daerah Kuala Selangor (MDKS) yang mencadangkan agar pasangan lelaki dan wanita yang bukan muhrim diasingkan tempat duduk di dalam panggung wayang di Daerah Kuala Selangor.

Cadangan baik tersebut telah ditentang sekeras-kerasnya oleh komunis-komunis DAP dan disokong pula oleh agen-agen Yahudi PAS dengan memberikan pelbagai alasan bagi menggagalkan rancangan tersebut.

Yang peliknya, mengapa PAS yang merupakan sebuah parti yang memperjuangkan Islam dan mempunyai ramai Ulamak yang ilmunya setinggi 7 lapis langit turut membantah rancangan tersebut?


Malah dalam keterangan oleh Pesuruhjaya PAS Selangor merangkap ADUN Meru, Dr Abdul Rani Osman mengatakan rancangan itu bukan permulaan untuk melaksanakan hukum hudud.

Berbalik kepada cerita asal tadi, rancangan MDKS untuk melaksakan sekatan itu sudah baik cuma mendapat sedikit tentangan daripada golongan penentang ajaran Islam tetapi dengan kuasa yang ada pada YDP dan digunakan sepenuhnya mungkin akan menjadikan rancangan itu satu kenyataan.

Kalau tidak berjaya pun mungkin kita dapat menyaksikan seorang pemimpin wanita yang dipilih menjadi YDP Pertama daripada golongan wanita di Selangor memberikan tentangan hebat kepada DAP bagi melaksanakan hukum Islam yang dituntut.

Tetapi apa yang berlaku setelah ditengking oleh komunis DAP dan sekutunya telah membuatkan YDP wanita pertama ini tidak punyai apa-apa nilai dan melayakkan dirinya digelar sebagai "Anjing Belaan DAP" sama seperti "Pejuang-Pejuang Islam Sesat" dalam PAS.

YDP jangan melenting atau marah jika membaca artikel ini kerana jika benar YDP seorang yang ada kekuatan dan keberanian, maka sudah pastinya YDP akan menentang komunis DAP itu dan membuktikan bahawa YDP adalah seorang wanita yang tegas dan berani, sekaligus juga membuktikan bahawa perlantikan YDP sebagai pemimpin wanita pertama yang menjawat jawatan YDP di Selangor adalah tidak sia-sia dan boleh dibanggakan.

Akhir sekali, jangan malukan diri YDP dan jangan biarkan orang melebelkan YDP sebagai " Wanita Bertudung di Atas tetapi Tededah di Bawah"... itu hanya bayangan tetapi jika tindakan YDP masih serupa iaitu menjadi anjing kepada DAP maka maksud ayat tadi akan menjadi benar.

Terserah kepada YDP untuk menjadikan Kuala Selangor ini seperti dahulu kala.. sekian.

1 comment:

Anonymous said...

la....bagus la diasingkan, elak maksiat