MALAYSIA SPRING JAYAKAN MISI MEMPERHAMBAKAN SEMUA KAUM BUKAN YAHUDI BAGI MENGUASAI SEGALA HARTA KEKAYAAN YANG TERDAPAT DI DUNIA INI


KHAMIS-13 JUN 2013 : Perang di Malaysia sebenarnya telah lama bermula dan pertumpahan darah serta kehilangan nyawa telahpun terjadi.

Namun peperangan demi peperangan itu telah berjaya dimenangi oleh kerajaan yang memerintah dengan menggunakan segala macam diplomasi dan tipu daya yang penuh hemah dan sopan santun hinggakan mereka tiada jalan lagi bagaimana untuk memenangi peperangan itu selain mencipta satu lagi peperangan.

Persoalannya berapa kali lagi kita mampu memenangi peperangan itu dengan cara diplomasi yang kononnya bagi mengelakkan huru-hara?

Peperangan yang saya maksudkan itu adalah peperangan yang dicipta oleh parti pembangkang yang mahu merampas negara malah sekarang dengan jelas dan terang mereka telah mengatakan bahawa mereka mahu menjatuhkan kepimpinan yang sedia ada jika tidak dapat secara baik maka mereka akan menggunakan kekerasan.

Sekarang sudah terbukti mereka mahu merampas negara dan taktik yang digunakan sama seperti yang berlaku di luar negara dimana banyak negara telah tumbang dengan cara yang sama dan huru hara yang dicipta berjaya membuatkan pemerintah negara tersebut tunduk, menyerah dan ada yang dibunuh.

"FROM DICTATORSHIP TO DEMOCRACY" tulisan "GENE SHARP" dari "THE ALBERT EINSTEIN INSTITUTION" bukanlah sebuah buku yang boleh dipandang remeh atau sebelah mata.

Juga bodoh jika difikirkan bagaimana sebuah buku yang menjadi rujukan boleh menumbangkan banyak negara yang mempunyai pemimpin hebat dan purata negara tersebut adalah "NEGARA ISLAM".

Tapi itulah kenyataannya dimana jika 198 perkara yang disebut sebagai "MENUJU DEMOKRASI TANPA KEKERASAN" itu diikut nescaya Negara Malaysia juga bakal mengikut jejak langkah negara lain yang telah tumbang sebelum ini.

Berikut adalah 198 perkara yang telah dialih bahasa kepada Bahasa Indonesia.










Lihat sendiri dan nilai satu persatu perkara-perkara tesebut dan adakah perkara tersebut telah berlaku atau belum dalam kalender huru-hara parti pembangkang dalam misi merampas Negara Malaysia bagi pihak YAHUDI.

Kaitkan juga dengan negara-negara yang sedang sudah tumbang dan huru-hara sekarang dan lihat adakah perkara-perkara tersebut diamalkan?

Kesimpulannya disini, buku tersebut telah menjadi rujukan dan "MENJADI TUHAN" kepada mereka yang gila kuasa dan berniat jahat terhadap sesuatu bangsa atau agama.

Maka berjayalah agenda YAHUDI untuk kekal menjadi bangsa yang terbaik dan mencapai matlamat utama kaum Yahudi untuk menguasai dunia, memperhambakan semua kaum bukan Yahudi bagi menguasai segala harta kekayaan yang terdapat di dunia ini. 

No comments: