Jawapan Bodoh Ketua Penerangan PAS tentang Isu Hadi



Hari ini nampak sangat PAS sudah tidak mampu bertahan untuk menjawab segala persoalan yang ditimbulkan masyarakat berkaitan fatwa-fatwa songsang yang dikeluarkan oleh Haji Hadi dan kepimpinan PAS dari dulu hingga kini.

Lebih melucukan apabila Ketua Penerangan PAS, Tuan Ibrahim Tuan Man cuba membawa tajuk perbualan yang kontroversi itu lari jauh-jauh.


Beliau cuba mengaitkan kononnya serangan dibuat ke atas Haji Hadi kerana nama beliau dicalonkan sebagai Perdana Menteri Malaysia jika Pakatan Haram menang PRU.

Sebenarnya tiada kaitan langsung antara fatwa songsang yang dikeluarkan Hadi dengan cadangan beliau untuk menjadi Perdana Menteri.

Umum sudah tahu dan pimpinan PAS sudah mengeluarkan kenyataan bahawa nama Hadi sebagai Perdana Menteri tidak pernah diputuskan dan mereka juga bersetuju untuk mengekalkan Anwar sebagai Perdana Menteri bagi pihak Pakatan Haram.

Mengapa persoalan itu pula yang ditumbulkan bila semua pakatan dalam Pakatan Haram terlah membuat keputusan?

Bukankan itu membodohkan Tuan Ibrahim Tuan Man sebagai Penerangan. Itukah saja yang Ketua Penerangan PAS mampu jawab untuk mengelak daripada menjawab segala isu yang berlegar sekarang ini.

Apa yang berlaku ini berkaitan Akidah dan kehidupan! mengapa perlu dipertahankan perkara yang boleh membawa kepada kemusnahan yang lebih besar.

Sudah-sudahlah menipu rakyat.. Takutlah kepada Allah SWT...

1 comment:

Anonymous said...

NAK SEDIH APA, DIA YANG TAK RETI BAHASA. BYK AKU TGK ORG TUA. SEMAKIN TUA SEMAKIN DISENANGI RAMAI TAPI BUKAN HAMBA ALLAH SORG NI. MAKIN TUA MAKIN GILE, MAKIN MENYUSAHKAH MAKIN PEMBOHONG, BONGKAK. DENGAR CITE SEDANG SAKIT, SAYA DOAKAN AGAR TOK GURU NIK AZIZ CEPAT PERGI MENEMUI ALLAH YER.....