KERANA KECEWA DIROGOL BERAMAI-RAMAI, BENDERA PAS DITURUNKAN


kerana kecewa dirogol, akhirnya tindakan menurunkan bendera PAS diambil..

Kejadian tragis itu sudah lama diketahui tetapi ramai yang tidak berani menegur kerana malu dan takut..

Kejadian rogol ini lebih mengerikan dari kejadian berpuluh jantan rogol seorang gadis lalu dibunuh..

Yang dirogol itu adalah agama yang mereka anuti dan mereka akui memperjuangkannya sehingga mati..

Tetapi kerana tertarik dengan janji manis Parti Komunis DAP maka mereka mengikut sahaja apa yang diarahkan termasuk merogol dan membunuh agama mereka sendiri..

Tiada apa lagi yang tinggal buat Parti Ajaran Sesat (PAS) kerana dosanya mengkhianati penyokong-penyokongnya sendiri.

Slogan perjuangan islam yang dulunya mengharamkan usahasama antara islam dan bukan islam sudah tidak kedengaran..

Slogan perjuangan HUDUD juga tidak kedengaran...

Ulama-Ulama PAS kini diganti dengan yang lebih berilmu seperti MAT SABU KOMUNIS...

Hukum haram jadi halal dan hukum halal jadi haram semata-mata untuk menghalalkan perbuatan mereka walau ternyata ia mungkar..

Terlalu banyak untuk dikongsikan tetapi cukup untuk kita sebagai umat islam yang beriman menolak Parti Sesat ini kerana menjual Tuhan yang mereka sembah dan menjadikan agama islam menjadi agama yang paling hina di mata musuh-musuh islam..

Demi Putrajaya mereka sanggup membuat apa sahaja dan jika satu masa mungkin syarat untuk mereka memiliki Putrajaya itu mereka terpaksa murtad terhadap agama mereka maka mereka pasti akan melakukannya...

Ini bukan satu tuduhan tetapi kenyataan yang harus mereka terima (Orang Sesat PAS) terhadap apa yang mereka lakukan demi merampas kuasa politik dalam negara sekarang..

Mereka sedar apa yang berlaku tetapi sengaja tidak mahu mengubahnya hanya kerana dendam di hati mereka dan ada juga yang malu kerana ketaksuban mereka dulu...

Terbukti mereka ini (Orang Sesat PAS) dikuasai nafsu dan segala yang mereka lakukan dan ucapkan selama ini hanyalah lakonan semata-mata untuk mengaburi mata penyokong tegar mereka..

Sebelum berakhir aku ingin bertanya.... "Wahai Orang-orang PAS.. Siapa Tuhan yang kamu sembah? dan Dimana keimanan kamu kepada tuhan yang kamu sembah?"

Sekian.......