24 October 2011

HIMPUNAN SEJUTA UMAT MELALAIKAN! - ANWAR


Katanya, perhimpunan anti murtad itu cukup berbeza dengan BERSIH 2.0 yang menuntut pembaharuan dalam sistem pilihan raya di negara ini pada 9 Julai sehingga lebih seribu perserta ditangkap dan dikenakan pelbagai dakwaan.

Bagi Anwar, tindakan itu hanya bertujuan melalaikan orang Melayu daripada ancaman sebenar yang dihadapi negara hari ini.

HIMPUNAN SEJUTA UMAT DIA KATA MELALAIKAN! BABI PUNYE ANUAR! DASAR BELALAI KURANG AJOr!

MUKA PON DAH MACAM HANTU AKU TENGOK! ni mesti kes tak dapat ni.. hehe maklum la, takut kene camera la tu!

-Malaysiakini-

Read more »

MAT SABU KOMUNIS sokong Pakatan sertai piket MTUC tapi tolak HIMPUN.

Pakatan Rakyat akan bersama-sama Kongres Kesatuan Sekerja Malaysia (MTUC) dalam piket besar-besaran serentak di seluruh negara, 3 November depan.

Bercakap pada sidang media di Pejabat PAS Selangor, dekat sini hari ini, Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berkata, PAS menyokong penuh tindakan MTUC menganjurkan piket tersebut kerana nasib pekerja bawahan semakin tidak terbela apabila semakin banyak pekerja kontrak diambil.

"Pilihan raya umum akan datang, rakyat akan memilih samaada nak pilih pemimpin yang menghambakan pekerja atau memerdekakan pekerja," katanya.

Sumber: Surat Khabar Fitnah No 1 Malaysia "HARAKAH Daily"

Read more »

22 October 2011

PAS SAYANG AMBIGA DARI ISLAM






Badan Perhubungan Pas Selangor mengarahkan semua ahlinya tidak menyertai Himpunan Sejuta Umat (Himpun) yang berlangsung hari ini Sabtu, 22 Oktober. Larangan itu dikeluarkan oleh Pesuruhjaya Pas Selangor, Dr. Abdul Rani Osman dengan alasan menghormati kehendak penganjur program yang tidak mahu melibatkan parti politik.

Tetapi apa yang kita nantikan sebenarnya ialah kehadiran pemimpin-pemimpin tertinggi PAS yang mengaku memperjuangkan islam selamnya. Mana mereka? berlainan dengan gambaran di atas, mereka sanggup mati demi Ambiga si kafir lahanat!

Akhir kata, ketahuilah bahawa PAS lebih sayangkan AMBIGA Lahanat dari menyayangi ALLAH SWT.

Read more »

21 October 2011

Teresa Kok Cuba Cetuskan Perang Salib Sabtu Ini!


Untuk Pengetahuan tuan-tuan dan puan-puan...

Betina inilah yang menuduh polis dan pihak berkuasa sebagai rejim pembunuh upahan.

Betina ini jugalah yang marah dengan tulisan jawi kerana mungkin beranggapan tulisan jawi adalah ayat al Quran.

Betina ini jugalah yang masuk ke pekarangan masjid dengan hanya berskirt pendek dan memberi alasan dia terlalu sibuk sehingga tidak sempat menukar pakaian.

Betina ini buat-buat buta dengan perundangan dan Perlembagaan Persekutuan yang meletakkan Islam sebagai agama rasmi dan Islam dan umatnya mendapat keutamaan dalam pentadbiran negara tanpa meminggirkan agama serta penganut agama-agama lain.

Betina ini jugalah yang beria-ia nak saman Utusan Malaysia dan cuba berdalih kononnya Utusan buat cerita, tetapi kemudian apabila Utusan Malaysia mengeluarkan dan menunjukkan bukti, sampai ke hari ini, dia tidak berani bersuara lagi.

Betina inilah juga yang memesan makanan cikai sewaktu dalam tahanan, kemudian apabila dibebaskan memberitahu orang ramai, makanan anjingnya jauh lebih baik daripada makanan yang diberikan kepada para tahanan.

Betina inilah juga yang tidak berselindung langsung dalam hal tersebut apabila mengatakan azan subuh mengganggu dan bising sehingga katanya, perlu azan hanya dikumandangkan di dalam masjid sahaja.

Betina ini juga merupakan antara pencetus isu Al-Kitab berbahasa Melayu dan mendesak agar Al-Kitab yang ditahan di Pelabuhan Kelang dan Kuching dilepaskan tanpa melalui saringan KDN, walaupun Bahasa Melayu Teresa Kok seperti anjing cuba mengiau.

Perkembangan terbaru menyaksikan, Betina ini telah menggunakan kuasanya untuk memastikan Stadium Shah Alam tidak digunakan oleh HIMPUN dengan alasan-alasannya yang sudah basi dan sangat menjengkelkan

baca penuh : http://sel13.com/archives/565

Read more »

17 October 2011

Himpunan anti murtad: PAS masih membela MURTAD!


PAS Selangor akan hanya menyokong konvensyen Himpunan Sejuta Umat pada 22 Oktober ini jika penganjurannya bertujuan memantapkan akidah umat Islam dan bukannya menimbulkan ketegangan agama di negara ini.

Bercakap pada sidang akhbar hari ini, pesuruhjaya PAS Selangor Dr Abdul Rani Osman berkata PAS berharap penganjuran himpunan itu tidak dijadikan agenda politik yang bertujuan menyerang kerajaan Pakatan Rakyat.

“Tindakan seperti ini hanya bertujuan untuk menutup masalah yang menimpa umat Islam, di mana akidah mereka dicemari oleh fahaman sekularisme dan sebagainya dan sebaliknya meletakkan kesalahan itu kepada pihak lain,” katanya.

“Tindakan sedemikian adalah satu agenda politik dan bertujuan menyerang kerajaan Pakatan Rakyat,” katanya.

## Lihat saja kenyataan ini telah membuktikan bahawa PAS sememangnya tidak mampu untuk mempertahankan islam apatahlagi memperjuangkannya.

PAS terlalu takut dengan Paria berkerusi roda hingga sanggup menjual islam...

Baca lagi klik sini.. http://www.malaysiakini.com/news/178883

Read more »