Ads Top

AKHIRNYA @papagomo BERJAYA MEMBUATKAN KONEK ANWAR IBRAHIM TERMASUK KE DALAM!


AKU TAK TULIS CERITA NI, TAPI AKU COPY PASTE SEBAB NAK BAGI KORANG BACA! PAPA GOMO & PARPU KARI KORANG MEMANG BEST!! LAYANNNNNNN.....

Tindakan Kementerian Pertahanan membenarkan seorang penulis blog untuk menaiki kapal selam Scorpene mungkin menjejaskan keselamatan negara, kata Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Blogger berkenaan yang menulis dengan nama samaran Papagomo, bagaimanapun tidak mennyertai ketika KD Tun Razak membuat selaman membawa Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng dan dua orang timbalannya - Datuk Mansor Othman dan P Ramasamy - di Langkawi Jumaat lalu.

Walau bagaimanapun, menurut Anwar kehadiran penulis blog pro-Umno di kapal selam Scorpene itu mungkin telah menyebabkan keselamatan negara dikompromi.

Sejak dua hari lalu, Papagomo telah menulis di blognya bahawa beliau adalah "blogger pertama belayar di atas kapal selam Scorpene KD Tun Razak".

Dalam pos blognya semalam, beliau mengakui berada di kapal selam itu selama kira-kira lima jam, dan telah menemubual anak-anak kapal perkara-perkara berhubung kapal selam berkenaan yang dipercayai adalah rahsia negara.

Sambil memidas, penulis blog yang disifatkan oleh Anwar sebagai tali barut Umno, katnya, mereka bertindak seolah-olah tidak perlu mematuhi mana-mana undang-undang negara.

Anwar yang juga ketua umum PKR berkata demikian kepada pemberita pada majlis makan malam amal parti itu di Straits Quay Pulau Pinang, malam tadi.

Apabila diberitahu bahawa wartawan, selain wartawan Bernama dan TV3, media lain dihalang daripada menyertai rombongan itu, Anwar berkata perkara itu membuktikan kata-katanya bahawa ada orang yang di atas undang-undang".

"Semua serangan keji yang dilakukannya (Papagomo) ke atas orang lain kerana sedar dirinya di atas undang-undang," kata Anwar.

Justeru, kata Anwar, kehadiran Papagomo di sekitar kapal selam berkenaan merupakan satu isu penting bagi pihak pembangkang ketengahkan kerana keselamatan negara mungkin telah terjejas.

Beliau mendesak pihak polis supaya segera menyiasat perkara itu.
--------------------------------------------------------------

HOUSE PK KATA,

Anwar al juburi yang akan hadapi perbicaraan esok sudah betul-betul sakit hati dengan blogger no. 1 PapaGomo. Mana taknya dia siap buat statement dalam Malaysiakini. KLIK SINI supaya pihak polis tangkap Gomo. Gila marah betul si al juburi ni kat Papa Gomo ni.

Makanya Papa Gomo telah berjaya membuatkan Ketua Pembangkang yang kuat meliwat dan berzina tu terasa sampai ke lobang jubor la. Sebab tu Anwar kata kehadiran Gomo dalam Scorpene itu boleh ancam keselamatan negara. Kah kah kah, u gotta be kidding me al juburi.

Yang semua tahu kau tu adalah agen asing yang tak habs-habis mengancam keselamatan negara! Boleh pulak kau tuduh blogger yang pertahankan negara sebagai ancaman? Kau dah lama tak pekena bontot kot al juburi oi, sebab tu kau jadi meroyan dengan Papa Gomo.

Tahniah aku ucapkan kepada sahabat baik aku Papa Gomo! BRO, lu sudah jadikan Anwar hilang telurnya dan termasuk sikit ke dalam koneknya yang bengkok tu. Dia sudah trauma sama lu bro, dia fikir kalau lu sekapal ngan Guan Eng. maka Guan Eng kena liwat ngan lu sebab tu dia kata lu ancaman! Muahahahaha

Dalam baba kapal selam ni, aku bangga sebab ada kalangan blogger brother kita yang dapat naik, tapi yang tak sedapnya bila ada satu lahanat yang menjadi kaki cucuk kepada KM Pualau Pinang yang anaknya kuat meraba NENEN tu! Sial la mamat ni. Aku pelik dia ni penyoong BN ke atau dia nak jadi PA Bapa Nenen?

Tahniah juga aku ucapkan kepada DS Zahid Hamidi kerana berani membuat sesuatu yang di luar kotak pemikiran. Guan Eng bila dah masuk jadi bodoh dan teruja tapi lepas keluar jumpa sedara mara dari DAP terus dia pertikaikan harga pulak.

Wei orang gila, apa saja kos pertahanan negara ni tak dicerita, takkan la Pihak Tentera nak declare apa barang depa pakai tu? Guna la akal sikit beb. Itu semuanya CONFIDENTIAL' - Apasal pembangkang kita IQ nya sangat rendah ya?

Berbalik pada Anwar yang sedang phobia pada Papa Gomo ni, aku rasa kehadiran blogger tersohor tu memang sudha tidak boleh dinafikan lagi peranannya dan kepada team yang membeli alexa RANKING tu, semoga korang mendapat balasan yang setimpal kerana suka membuat fitnah dan mengadu domba dan suka menjatuhkan satu sama lain!

TERBAIK PAPA GOMO! YOU THE MAN! IF YOU FUCK WITH HIM, YOU FUCK WITH THE BEST!

No comments:

Powered by Blogger.