Menteri Tin Kosong Sudah Bela Satu "Double Agent". Awas Blogger Pro Kerajaan, Identiti Anda Bakal Terdedah


Sumber dari Unspinners telah memaklumkan bahawa Menteri Besar Selangor telah mengarahkan penubuhan satu Biro Strategi dan Komunikasi Kerajaan Selangor.

Menurutnya lima orang blogger dan pakat IT akan ditempatkan di satu pejabat di Shah Alam dan tugas mereka fokus untuk melancarkan propaganda bagi PKR dan mempertahankan Negeri Selangor.

Pasukan yang dianggotai oleh blogger, grafik artis, strategis komunikasi dan lain-lain ini bertujuan untuk mengutip data blogger dan pengamal media UMNO supaya mereka boleh mengemukakan saman dan jika perlu mereka akan menghantar gangster untuk mengugut dan mencederakan blogger kita.

Baca seterusnya dari UNSPINNERS [KLIK SINI]

Tetapi ada yang lebih menarik didedahkan Unspinners berbunyi;

"Buat masa ini, pengkhususan peringkat awal mereka mencari maklumat berkaitan tentera maya UMNO. Lain dari pihak kita yang ada tukang sauk tengah jalan untuk ambil bajet, mereka akan diberi bajet yang cukup untuk beroperasi.

Baik-baik dan berhati-hati wahai blogger pro kerajaan terutama mereka yang identiti diketahui.
Jabatan penerangan kerajaan dan UMNO serta satu menteri Tin Kosong sudah bela satu double agent yang pasti telah dapat identiti kebanyakkan dari anda dan kini dah kaya raya hingga mampu ada kedai di sebuah bangunan pejabat mahal.
Dia kaya tapi blogger sendiri tak berapa dijaga kebajikan. Kadang-kadang banyak bangang orang orang atas ni.

Dahlah sesama blogger pro UMNO banyak cemburu, hasad dengki dan sampai tak tahu guna otak untuk letak sempadan bila kelahi. Ada sanggup dedah dan kerjasama dengan pemimpin pembangkang untuk bantu kenalpasti blogger sendiri.
Bukan ke bangsat tu..."

 Apakah yang dimaksudkan Unspinners ini? dan Siapakah yang disebut sebagai "Double Agent" tersebut?

Hati-hati bloggers Pro Kerajaan... Maklumat anda telahpun terdedah..

1 comment:

Anonymous said...

Ingat Pro Kerajaan boleh buat sesuka hatike??????????????