Gilerrr!!!! YAB Menteri Besar Pahang Bawak Helikopter Agih Bantuan Kepada Mangsa Banjir!!! Ahli Parlimen Kuantan Mana Ni!!!


Nampak tak gambar siapa tu?.. Yang baju putih tu adalah Datuk Seri Adnan Yaakob iaitu Menteri Besar Pahang yang pembangkang kata "MB TIDO" dan "MB TAK PEDULIKAN RAKYAT".

Aku sebenarnya malas nak terangkan banyak kali sebab banyak lagi kerja nak buat daripada melayan puak Pakatan Anak Haram yang Bodoh Tak Boleh Diajar ni tapi bila tak layan macam-macam fitnah yang mereka reka untuk memesongkan pemikiran rakyat.


YAB Menteri Besar Pahang Mengagihkan Bantuan Kepada Mangsa Banjir

YAB Menteri Besar Pahang memang terlibat dalam misi-misi bantuan banjir sejak ia bermula cuma beliau dinasihati untuk tidak mendekati kawasan air terbuka atau lebih mudah bahasanya tempat-tempat yang boleh membuatkannya kembali dijangkiti oleh Kuman Kencing Tikus seperti yang berlaku pada beliau baru-baru ini.

Tapi dalam keadaan kesihatan yang masih belum pulih sepenuhnya beliau berkeras mahu turun membantu rakyatnya yang dalam kesusahan dan sebagai "Kepala Negeri" atau "Menteri Besar" adalah menjadi tanggungjawab beliau untuk memastikan Rakyat dan Negerinya berada dalam keadaan terkawal walaupun hakikat sebenarnya memang sukar dikawal akibat daripada bencana alam yang menimpa.

Walauapapun orang nak kata, bagi aku beliau seorang Menteri Besar yang hebat dan wajib dicontohi kerana keprihatinannya dalam menjaga kebajikan rakyat sehingga belai sanggup mengeluarkan arahan wajib kepada semua pemimpin negeri meninggalkan Perhimpunan Agung UMNO 2013 yang berlangsung di PWTC, Kuala Lumpur.

Mereka tidak bercakap tetapi "BUAT KERJA"!!!  Tak seperti Si Betina Sundal Fuziah Salleh yang hanya bercakap tak berhenti menipu sana sini untuk kepentingan peribadinya.

Disaat-saat seperti ini semua orang sudah melupakan tentang fahaman dan ideologi politik untuk membantu rakyat yang dalam kesusahan tetapi sebaliknya yang berlaku kepada Ahli Parlimen Kuantan yang aku panggil Sundal kerana tiadalah kerja lain baginya selain daripada mencari kesalahan pihak kerajaan. (nanti aku cerita ni dalam bab lain)

Boleh tak korang bayangkan betapa "SIAL"nya Ahli Parlimen Kuantan ni!!! dah la kang aku cerita banyak lagi bayak aku maki!!!

Korang tengok dah kan video kat atas tu?.. jadi korang nilaikan sendiri betapa betuahnya Orang Pahang dapat MB camtu dan bandingkan dengan Ahli Parlimen Kuantai si Betina Sundal tu mana yang lebih banyak buat kerja dan yang mana lebih banyak bercakap!!!

6 comments:

Azmi_mus said...

Kalau Puji org tu InsyaAllah kalau tidak berlebih-lebih akan dapat kebaikkan,

Apa pula balasan ALLAH jika kita Menghina, Mencaci, Melabel, Memandang rendah, Bersangka Buruk dengan MANUSIA?

Aemierulrizaki said...

Jika sahabat mahu bercerita tentang maki hamun, hina cerca, fitnah dan sombong bongkak sahabat boleh merujuk Parti PAS dalam ceramah politiknya dan sahabat jangan nafikan kerana ianya benar berlaku kecualilah sahabat mahu menutupnya atas sebab mahu menyalahkan sebelah pihak.

dan jika bab memuji pula juga sahabat boleh merujuk kepada parti PAS kerana merekan memuji ini sudah sampai mengangkat pemimpin mereka ketahap yang lebih dari sepatutnya hingga sampai ke tahap mengkafirkan bangsa seagama.

Unknown said...

Kalau dulu mmg xnak maki @ cerca....TAPI kan TOK GURU SEMESTAR ALAM yg ckp blh mencarut??? xgitu....!!!!! Kadang2 bila dipikirkan kena carut jgk baru org PAS boleh paham, ikut nasihat TOK GURU...!!!!
Apa2 pun cayalah Admin...!!!!!!

Anonymous said...

Di mana Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) ketika rakyat yang menyokong dia dan partinya sedang mengharungi musibah banjir ni?? Sedang berseronok dengan chinadoll ke atau dengan gay Amerika???

cakarla said...

Good job Dato', just try not to overstress yourself.

Kutukandewata said...

CACI MAKI SUDAH JADI BUDAYA POLITIK MALAYSIA,JADI JANGAN HERANLAH SEBAB DAH JADI LARAS BAHASA!!! TOK GURU KE,ULAMAK RAJA LAWAK KE ATAU ULAMAK ARTIS PENUH CACI MAKI TERHADAP KERAJAAN.JADI ITULAH LARAS BAHASA ZAMAN SEKARANG.INI AKU NAK MAKI PEMBANGKANG,BENGONGLAH KAU ORANG SEMUA!TAK NAMPAK LANGSUNG KEBAIKAN KERAJAAN!