Gardenia yang Kita Bela Sudah Belot dan Sokong Malaysiakini yang Nak Tumbangkan Kerajaan #boikotgardenia


Tahniah Gardenia kerana sudi menjadi penyumbang dana kepada Malaysiakini portal terhebat dalam negara yang menentang kerajaan. [KLIK SINI]


Pernah satu ketika dulu kita hebat berkempen memboikot Barang Cina DAP kerana tidak mahu wang kita terlepas kepada Cina-Cina DAPig ini yang menentang kerajaan secara terang-terangan dan menzalimi bangsa kita termasuk cuba untuk mengusik agama kita.

Kerana Agama, Bangsa Melayu dan Negara kita boikot beli barang Cina dan kita sanggup bersusah payah untuk mebantu barangan buatan Melayu Malaysia dengan harapan ia akan memberikan kekuatan semula dan menyatukan kita kembali.



Tapi hari ini Jenama yang kita pernah kempen kerana milik melayu kononnya telah berpaling tadah dan menyokong pihak bertentangan dengan memberikan dana dan bantuan kepada mereka.

Walau apapun alasan termasuk kebaikan pemilik Syarikat gardenia yang selalu membantu orang melayu melalui aktiviti kemasyarakatannya itu tidak menjadikannya HALAL untuk membantu sebuah gerakan yang mahu menumbangkankerajaan sedia ada sekaligus membunuh Ketuanan Melayu di negara ini.

Pembela-pembela Gardenia kini sedang sibuk menerangkan kebaikan syarikat tersebut yang banyak membantu melayu bagi menutup gerakan mereka yang membantu gerakan menumbangkan kerajaan.


Oleh itu kita sebagai Bangsa Melayu yang sayangkan Agama, Bangsa dan Tanahair wajib MEMBOIKOT Barangan Jenama GARDENIA kerana usahanya membantu musuh bangsa dan agama.

Mari Sahabat kita gerakkan sekali lagi gerakan ini dan kita bunuh pengkhianat bangsa agama dan negara ini!!

#boikotgardenia


Sebelum berakhir aku nak iklankan disini bahawa aku menghormati arahan Pengerusi Biro Media Baru Ibdil #lifestyle untuk tidak terlalu berpolitik sebaliknya kita harus menjadikan medan tempur ini dalam keadaan santai dan bersahaja.

Maka aku menyambut cabarannya dengan #boikotgardenia dengan cara yang bersahaja lagi bergaya #bedilibdil #lifestyle.

3 comments:

Anonymous said...

Aku katakan ok untuk gardena sebab Mkini pun selama ini sangat kurang ajar mungkin lepas ini boleh jadi lebih baik dan bertangungjawab ........ini adalah salah satu cara dan perancangan kita orang melayu kena faham jangan main hentam aja ...sikit sikit pemulauan ....

Aemierulrizaki said...

Bagus cadangan itu dan saya faham. anda teruskan menyokong dan sy akan pulau. dan satu lagi komenla pakai nama tak payah anon anon ni..

Anonymous said...

zaman saikologi dah cukup???bila lagi nak bunyi semboyan.