Armand Azha EXCO Pemuda UMNO Malaysia Dah Gila Nak Lawan Kerajaan #BedilTheLoser Releks Tak Kata Apa-Apa?


Aku rasa Armand Azha ni dah GILA la... Yang Armand Sibuk sangat nak menentang usaha kerajaan nak naikkan "KADAR TOL" dan "TARIF ELEKTRIK" tu kenapa? Ingat Armand.. Ko tu EXCO Pemuda Malaysia!!


Itulah yang dinamakan KEBERANIAN dalam PERJUANGAN. Jawatan yang disandang itu sebenarnya amanah dari rakyat yang mewakilkan kita sebagai pemimpin untuk membela nasib mereka.

Siapa EXCO Pemuda Malaysia yang berani mengeluarkan kenyataan seperti itu? Siapa EXCO Pemuda Malaysia yang sanggup dihadapkan ke jawatankuasa disiplin kerana mahu membawa Suara Keresahan Rakyat kepada pemimpin tertinggi negara?

Bagi aku apa yang Arman suarakan itu bukan penentangan atau kurang ajar tapi itu adalah pesanan dari rakyat untuk Perdana Menteri agar mendengar suara hati mereka yang semakin dihimpit kesusahan. Rakyat mahu Kerajaan menjelaskan kenapa perlu begitu teruk kenaikan hingga menjejaskan rakyat.

Keberanian seperti itu tiada pada EXCO-EXCO Pemuda yang lain. Yang ada hanyalah Pengampu Pencacai Penjilat Jubor Ketua Mereka... Contoh yang paling senang dikaitkan tak lain tak bukan EXCO Pemuda Malaysia Paling Sengal dalam Sejarah yang sanggup menjadi Kambing Hitam kepada orang yang berkepentingan dalam UMNO iaitu #BedilTheLoser 


Kalau nak ikut #BedilTheLoser pejuang-pejuang yang ada sekarang ni mahu dikurangkan peranan mereka dalam politik kerana pada #BedilTheLoser ianya akan memberikan kesan buruk kepada UMNO apabila orang UMNO asik berpoliti dan asik menyerang Pakatan Pembangkang yang mahu merampas negara.

Aku bersyukur kepada Allah SWT kerana memberikan pemuda UMNo pejuang yang benar-benar memikirkan masalah rakyat dan tidak takut untuk bersuara walaupun dia tahu ianya akan memberikan kesan kepada jawatan yang disandangnya sekarang.

Tahniah Armand Azha. Teruskan Usahamu. Insyaallah kami semua akan memberikan sokongan kepada kamu..

#BedilTheLoser #BeruangInsta #EXCOPalingSengal 


2 comments:

Media Shah Alam said...

Baru betul bawa suara anak muda,Hidup sahabatku Armand

Anonymous said...

Ada Pemimpin Umno Bantah Kenaikan Letrik dan Tol

baru aku tahu rupa2nya dalam Umno pun ada juga pemimpin yang bodoh phiang. naik lah apa pun, ianya tidak libat atau jejaskan rakyat miskin dan sederhana. sasaran kerajaan adalah kepada orang2 kaya dan tokey2 kilang.

Najib kena jaga2 dengan pemimpin Umno jenis ini, bukan apa takut dia ni musang bulu ayam (mungkin orang Anwar ?).

Ahli Umno Cerdik