UNGKU SALLEH KETUA PEMUDA UMNO SELANGOR DAH GILER NAK SAMAN BLOGGER UMNO??? KENAPA NI???...


Hari ini akan menjadi sejarah buat UMNO apabila Ketua Pemuda UMNO Selangor membuat laporan polis dan akan menyaman seorang Blogger UMNO yang mempertahankan parti UMNO itu dengan sendiri tanpa menjadikan wang ringgit sebagai TUHAN-Nya...

Alasannya dikatakan Blogger tersebut kononnya memfitnah beliau dan cuba melagakan beliau dengan Zin Badak.

Jadi, aku ucapkan TAHNIAH-lah sebab berjaya menjadi orang UMNO yang menyaman orang UMNO..

Tapi apa yang aku kesalkan sangat bila Anak-Anak CINA DAP menghina, memaki dan memperkecilkan SULTAN, AGUNG dan Bangsa Melayu di mana Ketua Pemuda UMNO Selangor itu berada?

Jika Maruah diri yang ingin dipertahankan bagaimana pula dengan Maruah AGAMA, Bangsa dan Negara?

Ungku Salleh Sebagai seorang Ketua Pemuda UMNO Negeri Selangor yang seharusnya menjadi pendesak dan Tentera bagi menumpaskan pihak musuh yang cuba mengaganggu gugat HAK MELAYU dan KETUANAN MELAYU bukannya menjadi BACUL yang hanya berani bertempur dengan pasukan sendiri.

Adakah laporan polis ini dibuat bertujuan menakutkan orang-orang UMNO yang prihatin untuk menghapuskan PARASIT atau KUDIS-KUDIS dalam UMNO?

Dulu mungkin taktik itu berjaya tapi hari ini taktik sebegitu dilihat akan memakan diri kepada orang yang mengamalkannya malah langsung tidak menakutkan sebaliknya mejadi pembakar semangat untuk mereka terus mendedahkan dengan lebih banyak lagi kemungkaran yang berlaku dalam UMNO..

UMNO Parti Keramat tida tempat untuk PENGKHIANAT!!!!!!....

Bersambung....

7 comments:

Anonymous said...

giler kena ker dia!!

Anonymous said...

Bodoh tul

Anonymous said...

ooi kalau saman bloger umno bodoh memang patut saman aku sokong ,pasal nya bloger umno banyak buat fitnah ,sekarang baru tahu wahai orang umno yang bloger kamu semua kaki fitnah , saman jgn tak saman

Anonymous said...

dah jdi duri dalam daging dalam umno fitnah2 nie .. pdan muka kena saman

shahsha said...

Syukur, sikit demi sikitt tuhan nak tunjuk blogger umno ni kaki fitnah. Sampai pemimpin umno sdiri nak fitnah.yg ko plak pena dr tnh mlayu lah sngat. Jangan nak mroyan yek.jdkan kes ni sbagai pengajaran.

Anonymous said...

http://2.bp.blogspot.com/-XRyP2DErmkM/UY_hY1VKKEI/AAAAAAAAE5E/LujhvFwyuP0/s1600/umno-tikam-belakang.jpg

Jeepers Creepers said...

umno sekarang mana ada pemuda..semua dah jadi pondan..tengok ler muka dia,bersih gebu semacam je..hakkk tuiii