RAJA ARIF BTN BELI ANJING BARU JAGA RUMAH


Dah lama gak diam tetina muncul balik mamat ni bawak askar baru serang blogger-blogger yang mendedahkan segala kepincangan yang berlaku semenjak mamat ni mengambil alih tampok pemerintahan BTN.

Aku mals nak citer panjang sebab sampai sekarang Raja Arif yang arif ni tak menjawab apa yang didehkan oleh blogger tetapi menghantar anjing-anjing untuk menyalak bagi pihaknya.

Nasihat aku kepada anjing yang baru singgah di rumah Raja Arif dan diarahkan untuk menyalak bagi pihaknya supaya berhati-hatilah..

Korang ingat Raja Arif ni nak tolong korang ke?.. Bapak Anjing ni cuma nak pergunakan korang sebab sekarang ni banyak sangat "ANJING TAK BERTUAN" jadi peluang ini adalah peluang keemasan untuk Bapak Anjing ni mempergunakan korang sebagai anjing jalanan yang sangat lapar skarang ni.

Satu lagi, korang jangan ingatla dengan cara menjilat kaki Raja Arifni korang boleh jadikan dia tuan yang baru sebab selama ni dia dah ada team dia sendiri yang diketuai panglima yang dinatiknya.

Jadi kalu stakat baru main agak-agak baik tak payah tulis la walaupun korang blogger terkenal sebab nanti bila sampai masa aku takut korang pulak yang hentam Bapak Anjing ni ... hahahaha

Baca lagi : Gempur1Malaysia

1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum, saya salah saorang daripada peserta kumpulan pertama kursus BTN 1973 di pertak kkb. utk mengembalikan btn kpd perjuangan teras membina bangsa dan utk meneutraliskan keangkuhan KP dan teamnya yg anwarinas saya cadangkan/sarankan timb. menteri menubuhkan alumni peserta kursus dan k.tangan btn sejak 1973
sekian ikhlas dari saya