Pengkhianat Lahad Datu Sudah Buat Kecoh Di Depan UiTM??

Inilah antara kumpulan Anak Haram yang datang untuk membuat kacau di hadapan UiTM malam tadi. Mereka ini bukan Mahasiswa seperti yang dikatakan tetapi mereka ini adalah kumpulan anak haram yang ditaja oleh Anwar Ibrahim untuk membuat kacau bagi mengalihkan isu Lahad Datu yang sudah tidak mampu dijawab oleh Kumpulan Rejim Pakatan Anak Haram DAP, PKR dan PAS.

Mana mungkin Mahasiswa yang terdidik dan terpelajar melakukan kerja bodoh sedemikian?.. Datang dengan motor bawa pembesar suara dan terpekik terlolong di hadapan pagar UiTM memaki hamun kerajaan.

Seperti yang dijangka, mereka in hanya atang untuk seketika mengharapkan untuk dipukul (malangya takde budak nak pukul anak haram ni) dan kemudian menghebahkan kepada rakyat kononnya mereka dianiaya dan tidak diberi ruang untuk mekuahkan perasaan. Jika tidak diberi ruang mana mungkin mereka boleh bercakap hampir 7 minit tanpa ditangkap.

Lihat kumpulan mereka yang bersedia dengan kamera dan perakam video bagi merakam kejadian pada malam itu dan sebagai buktinya sakikan gambar dan video dibawah.


Harakah portal Rasmi PAS turut menyokong aktiviti mereka.. Tidak politikkah mereka ini?
Laman Facebook mereka yang memang telah bersedia menanti untuk menipu rakyat





Itu yang mereka mahukan supaya rakyat percaya bahawa Anak Haram upahan Anwar ibrahim ini telah dianiaya oleh kumpulam Mahasiswa UiTM.

Tetapi percayalah sahabat dan rakanku sekalian, ini hanyalah lakonan mereka semata-mata untuk mengalihkan pandangan rakyat kepada isu Lahad Datu yang telah mengorbankan banyak nyawa pasukan keselamatan.

Laokanan ini juga adalah bertujuan untuk menyelamatkan Tuhan-Tuhan mereka seperti Tian Chua dari terus diserang kerena menghuna pengorbanan pasukan keselamatan yang telah terkorban nyawa demi mempertahankan negara.

Bukan lakonan ini sahaja yang mereka buat malah banyak lagi dan antaranya ialah pengakuan bapa kepada Saiful yang telah diliwat oleh Anwar Ibrahim.

Kepada semua masyarakat dan rakyat Malaysia tidak kira kaum, bangsa dan agama jangan percaya kepada lakonanbodoh mereka ini sebaliknya terus berdiri bersama pejuang Negara Di Lahad Datu dan hapuskan pengkhianat negara sepertui Tian Chua dan siapa sahaja yang teribat untuk menghancurkan negara kita Malaysia yang tercinta ini.

Anda semua sudah besar, cerdik dan tahu berfikir, golongan Mahasiswa pula adalah golongan yang terpelajar dan mempunyai kelebihan untuk berfikir dengan lebih jauh, jadi fikirkanlah dan jika mahu menentang makan bangunlah dan kita tentang Rejim Pakatan Anak Haram DAP, PKR dan PAS, pastikan mereka tumbang dan lenyap terus dari bumi bertuah kita Malaysia ini.

Bangkit bangsaku, bangkit rakyat Malaysia dan kita buktikan siapa kuasa rakyat yang sebenar....

**Jika Mereka bukan kumpulan penyokong pengganas di Lahad Datu mereka tidak akan berbuat demikian disaat semua orang sedang berduka kehilangan pejuang negara... mohon pencerahan...

No comments: