28 December 2011

IMAM MAHDI ADA DI MALAYSIA.

Mulanya Guan Eng diangkat jadi khalifah,kemudian Nik Aziz jadi Nabi...ahehehe ni plak Anwar Ibrahim diangkat jadi Imam Mahdi.

Inilah yang dinamakan kultus serupa macam Ayah Pin yang dikatakan mempunyai kerajaan langit.

Rugi puak PKR keluar parti,sebenarnya semasa kongres PKR tahun lepas Wan Azizah sudah memberi signal kepada ahli parti apabila mengelar Anwar sebagai satu 'Anugerah Tuhan'

Barangkali inilah juga menjadi salah satu faktor SMM atau gerembolan siswa bangang turun nak berdemo 9Januari nanti kerana Anwar menurut mereka hanya melakukan liwat secara suka sama suka bukannya paksaan terhadap Saiful.

Mereka berpendapat adalah tidak adil jika makhamah sabit kesalahan liwat memandangkan liwat Anugerah tuhan bukannya ada unsur rogol atau paksaan.

Video dibawah dirakamkan oleh blogger pecinta Ds Omega Ibrahim ,Ucapan ceramah oleh Mat Indon puaka mulut neraka si Badrul Amin adalah sebahagian kempen kepada rakyat agar menentang kerajaan kerana berlaku penganaiyaan terhadap imam pakatan.

"kalu ini berlaku sedara, kalu ini berlaku sedara bermakna pembebasan al aqsa sudah hampir"

"kita hanya perlukan satu lg syarat untuk bebaskan al aqsa"

"apadia?? perlu ada seorang pemimpin yang mampu menyatukan umat islam!! paling tidak menyatukan dunia arab"

"sudah adakah pemimpin itu tuan-tuan??"

"dimana agak agak??"

"apakah muamar gaddafi?tadak salah itu koboi tua sudah xboleh pakai."

"apakah apakah ahmadinejab di iran??lakh dia syiah xboleh jugak"

"apakah turki yang akan lead, akan memimpin dunia islam waktu itu??tdak, zaman turki sudah terlepas sudah berlalu, ya akhi"

"sedara penah dgar tak hadis nabi saw tentang kebangkitan islam di akhir zaman nanti datang dari belah mana??"

"dari belah mana??timur.."

"timur itu dimana, bukan di timor leste!"

"timur itu our region, ini ini timur"

"tapi banyak negara di timur ini"

"apakah di indonesia??bukan"

"singapore??oo jauh"

"brunei??lambat sangat"

"aaa thailand, filipine atau kalau tanya sy?"

"sy kata dia ada di??di malaysia."

"sudah adakah pemimpim itu saudara??"

"tanya sy, sy kata dia sudah ada."

"pemimpin itu sedang disiapkan"

"dia sedang melalui series of trials ujian"

"dia sedang di uji"

"satu peringkat ke satu peringkat"

"y kalau calang calang org menerima ujian itu sudah tentu lllame binasa"

"tetapi, dia seorg y kuat..makin di uji dia makin kuat!"

"dan sekarang ujianya peringkat akhir.."

"ujian kepada pemimpin itu di peringkat akhir, sedara"

"insyallah kalau lepas ujian ini dia akan bangkit memimpin umat"

"dan waktu itu insyallah kita akan meraikan pembebasan al aqsa..pemimpin itu sekarang ini menjadi penasihat kepada beberapa buah negara arab"

"leading arab countries bukan negara arab y miskin miskin"

"negara arab y kaya kaya saudi dubai emirates abu dhabi ya"

"dia menjadi penasihat kepada beberapa buah negara arab"

"dia juga dihormati dibarat dan ditimur"

"dia boleh bercakap soal islam di pentas antarabangsa"

"org hormat pendirianya" "org hormat ketegasannya''

"dan org hormat prinsip agamanya"

"tidak lain tidak bukan"

"sedara anwar ibrahim"

Sumber- Pisau.net

13 December 2011

Kuala Lumpur lumpuh akibat banjir kilat






Keadaan lalu lintas di ibu negara lumpuh hari ini berikutan banjir kilat di Jalan Tun Razak semasa waktu puncak apabila warga kerja pulang, berikutan hujan lebat.

Kawasan sekitar Perpustakaan Negara dilaporkan ditenggelami air dan dikatakan merebak sehingga ibu pejabat agensi berita Bernama yang terletak berhampiran.

Sebelum ini, kawasan itu bukan tempat yang kerap berlaku banjir. Dua minggu lalu Kajang juga dilanda banjir kilat yang terburuk sejak 1971.

Sementara itu, Bernama melaporkan kira-kira 30 kanak-kanak terkandas di sebuah tadika di Jalan Semarak berhampiran pusat latihan TM akibat banjir kilat.

Menurut jurucakap Bomba dan Penyelamat, dua bot dikerahkan bagi membawa keluar kanak-kanak berkenaan secara berperingkat.

"Sekarang ini kami dalam proses menyelamatkan mereka ke tempat yang lebih selamat sedikit demi sedikit," katanya dipetik agensi berita nasional itu.

11 December 2011

A.B.U. : ALLAH BERSAMA UMNO / ALLAH BERKATI UMNO !!!


Kepada semua pejuang UMNO, Pejuang Agama, Bangsa dan Tanahair, Mari sama kita berkumpul di Group (A.B.U. : ALLAH BERSAMA UMNO / ALLAH BERKATI UMNO !!!) atau Klik Sini.



Dan untuk info anda boleh juga layari blog info4thetruth.blogspot.com atau klik sini.

Selamat Berjuang! Selamat Beramal! Allah Bersama UMNO! Allahu Akbar!.. Allahu Akbar!.. Allahu Akbar!

AKHIRNYA @papagomo BERJAYA MEMBUATKAN KONEK ANWAR IBRAHIM TERMASUK KE DALAM!


AKU TAK TULIS CERITA NI, TAPI AKU COPY PASTE SEBAB NAK BAGI KORANG BACA! PAPA GOMO & PARPU KARI KORANG MEMANG BEST!! LAYANNNNNNN.....

Tindakan Kementerian Pertahanan membenarkan seorang penulis blog untuk menaiki kapal selam Scorpene mungkin menjejaskan keselamatan negara, kata Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Blogger berkenaan yang menulis dengan nama samaran Papagomo, bagaimanapun tidak mennyertai ketika KD Tun Razak membuat selaman membawa Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng dan dua orang timbalannya - Datuk Mansor Othman dan P Ramasamy - di Langkawi Jumaat lalu.

Walau bagaimanapun, menurut Anwar kehadiran penulis blog pro-Umno di kapal selam Scorpene itu mungkin telah menyebabkan keselamatan negara dikompromi.

Sejak dua hari lalu, Papagomo telah menulis di blognya bahawa beliau adalah "blogger pertama belayar di atas kapal selam Scorpene KD Tun Razak".

Dalam pos blognya semalam, beliau mengakui berada di kapal selam itu selama kira-kira lima jam, dan telah menemubual anak-anak kapal perkara-perkara berhubung kapal selam berkenaan yang dipercayai adalah rahsia negara.

Sambil memidas, penulis blog yang disifatkan oleh Anwar sebagai tali barut Umno, katnya, mereka bertindak seolah-olah tidak perlu mematuhi mana-mana undang-undang negara.

Anwar yang juga ketua umum PKR berkata demikian kepada pemberita pada majlis makan malam amal parti itu di Straits Quay Pulau Pinang, malam tadi.

Apabila diberitahu bahawa wartawan, selain wartawan Bernama dan TV3, media lain dihalang daripada menyertai rombongan itu, Anwar berkata perkara itu membuktikan kata-katanya bahawa ada orang yang di atas undang-undang".

"Semua serangan keji yang dilakukannya (Papagomo) ke atas orang lain kerana sedar dirinya di atas undang-undang," kata Anwar.

Justeru, kata Anwar, kehadiran Papagomo di sekitar kapal selam berkenaan merupakan satu isu penting bagi pihak pembangkang ketengahkan kerana keselamatan negara mungkin telah terjejas.

Beliau mendesak pihak polis supaya segera menyiasat perkara itu.
--------------------------------------------------------------

HOUSE PK KATA,

Anwar al juburi yang akan hadapi perbicaraan esok sudah betul-betul sakit hati dengan blogger no. 1 PapaGomo. Mana taknya dia siap buat statement dalam Malaysiakini. KLIK SINI supaya pihak polis tangkap Gomo. Gila marah betul si al juburi ni kat Papa Gomo ni.

Makanya Papa Gomo telah berjaya membuatkan Ketua Pembangkang yang kuat meliwat dan berzina tu terasa sampai ke lobang jubor la. Sebab tu Anwar kata kehadiran Gomo dalam Scorpene itu boleh ancam keselamatan negara. Kah kah kah, u gotta be kidding me al juburi.

Yang semua tahu kau tu adalah agen asing yang tak habs-habis mengancam keselamatan negara! Boleh pulak kau tuduh blogger yang pertahankan negara sebagai ancaman? Kau dah lama tak pekena bontot kot al juburi oi, sebab tu kau jadi meroyan dengan Papa Gomo.

Tahniah aku ucapkan kepada sahabat baik aku Papa Gomo! BRO, lu sudah jadikan Anwar hilang telurnya dan termasuk sikit ke dalam koneknya yang bengkok tu. Dia sudah trauma sama lu bro, dia fikir kalau lu sekapal ngan Guan Eng. maka Guan Eng kena liwat ngan lu sebab tu dia kata lu ancaman! Muahahahaha

Dalam baba kapal selam ni, aku bangga sebab ada kalangan blogger brother kita yang dapat naik, tapi yang tak sedapnya bila ada satu lahanat yang menjadi kaki cucuk kepada KM Pualau Pinang yang anaknya kuat meraba NENEN tu! Sial la mamat ni. Aku pelik dia ni penyoong BN ke atau dia nak jadi PA Bapa Nenen?

Tahniah juga aku ucapkan kepada DS Zahid Hamidi kerana berani membuat sesuatu yang di luar kotak pemikiran. Guan Eng bila dah masuk jadi bodoh dan teruja tapi lepas keluar jumpa sedara mara dari DAP terus dia pertikaikan harga pulak.

Wei orang gila, apa saja kos pertahanan negara ni tak dicerita, takkan la Pihak Tentera nak declare apa barang depa pakai tu? Guna la akal sikit beb. Itu semuanya CONFIDENTIAL' - Apasal pembangkang kita IQ nya sangat rendah ya?

Berbalik pada Anwar yang sedang phobia pada Papa Gomo ni, aku rasa kehadiran blogger tersohor tu memang sudha tidak boleh dinafikan lagi peranannya dan kepada team yang membeli alexa RANKING tu, semoga korang mendapat balasan yang setimpal kerana suka membuat fitnah dan mengadu domba dan suka menjatuhkan satu sama lain!

TERBAIK PAPA GOMO! YOU THE MAN! IF YOU FUCK WITH HIM, YOU FUCK WITH THE BEST!

06 December 2011

PEMUDA PAS PULA TAKUT HILANG KUASA DI KELANTAN


Pemuda PAS Kelantan bersiap sedia menggempur kubu Umno bagi memastikan sejarah pilihan raya umum 2004 tidak berulang semula.

Ketuanya Abdul Latiff Abdul Rahman berkata, sehingga kini sudah ada beberapa Pemuda kawasan membuka bilik gerakan sebagai persiapan awal menghadapi pilihan raya umum ke-13.

Katanya, ia menggambarkan kesungguhan pemuda PAS mempertahankan Kelantan bagi mengelakkan peristiwa 2004 berulang kembali apabila Umno/BN mendapat lonjatan besar.

Ketika itu BN mendapat 21 kerusi Dun berbanding 24 PAS. Bagaimanapun pada pilihan raya kecil Pengkalan Pasir BN mendapat tambahan satu lagi kerusi. - Harakah.

GEMPOR YOP, JANGAN TAK GEMPOR! ... kalah dah tentu.. hahhaha

NURUL IZZAH MENGGELABAH TAKUT KALAH DI LEMBAH PANTAI


Beliau juga berpendapat Pakatan Rakyat berhadapan masalah yang serius dalam menghadapi pilihanraya terutamanya peningkatan mendadak undi pos.-Harakah

Siap tuduh BN melalui SPR terdesak nak menang Lembah Pantai.. klik sini.

wakakak... Kalu dengor masa ceramah langit pon runtuh tapi bila jadi camni menggigil satu badan. Susah-susah bertanding kat Israel la kan senang... hehehe

05 December 2011

PERKARA BIASA OLEH MEREKA YANG SUKAKAN SEKS LUAR TABIE


Apa yang berlaku pada Saiful, berumur 25 tahun yang mengaku bahawa punggungnya dibontuti bossnya Anwar yang berumur 61 tahun tidak mengejutkan masyarakat yang sedar homosek ini perkara biasa oleh mereka yang sukakan seks luar tabie. - Tuhan, Politik & Seks (S.H. ALATTAS).

04 December 2011

AAKJ.COM: GAMBAR !! UMNO KELANA JAYA TAWAN SURAU ?!! UMNO TE...

AAKJ.COM: GAMBAR !! UMNO KELANA JAYA TAWAN SURAU ?!! UMNO TE...: hj yusuf hanif setiausaha politik TPM dan saudara Zaidi Ilamdin, bendahari UMNO bhg kelana jaya JEMAAH SURAU DUN SERI SETIA KEMBALI KEP...

NIK AZIZ DAN AL-QURAN !!!



NIK AJIS TAK PAHAM BAHASA!

03 December 2011

KELDAI-KELDAI PAKATAN RAKYAT "IN ACTION"

PUNYELAH KEMARUK NAK MEMERINTAH MALAYSIA SAMPAI NAK MASUK PARLIMEN PON KENE BUAT RAKAMAN DULU. GLAMER LA KONONN.. TUUIHHHH!!!


Published with Blogger-droid v2.0

ANAK MUDA TAK TAKUT SOKONG UMNO.


SIAPA KATA ANAK MUDA MEMBENCI UMNO? SIAPA KATA ANAK MUDA MENOLAK UMNO? SIAPA KATA ANAK MUDA AKAN TUMBANGKAN UMNO!

HARI INI, DISINI, DI PERHIMPUNAN AGUNG UMNO, DI PWTC, SEKUMPULAN ANAK MUDA YANG MENGGELARKAN DIRI MEREKA VOKAL X DENGAN MOTO "THIS IS DEMOCRACY NOT DEMOCRAZY", MEREKA INI HADIR DENGAN SUKARELA TANPA DIBAYAR MENUNJUKKAN SOKONGAN SECARA TERANG-TERANGAN TERHADAP UMNO, BERJANJI AKAN MENYOKONG UMNO, BERJANJI AKAN BERJUANG BERSAMA UMNO.

KEPADA YANG DILUAR SANA, UMNO PARTI KERAMAT! , TUA, MUDA, MISKIN, KAYA, BERBAGAI RUPA KINI BERJANJI. KITA AKAN GEMPUR PRU KALI INI.. DEMI AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR